Cum se distrează românii? Social-media vs mediile tradiționale (radio-tv) vs internet
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice percepțiile și atitudinile românilor despre diferitele canale mass-media, principalele surse de informare utilizateîn viața de zi cu zi, motivațiile ce stau în spatele acestor alegeri, precum și tipurile de conținut preferate de aceștia, scrie Edițiadedimineață.
Chiar dacă televiziunea rămâne cel mai accesat canal de informare (70%), presa tradițională (televiziune, radio, ziare) pierde teren în fața mediului online.
Conform datelor studiului Reveal Marketing Research, topul surselor de informare accesate de români este alcătuit din televiziune (70%), social media – Facebook, Instagram etc. (68%) și presa online – site-uri de știri, portaluri etc. (56%). Alte alternative menționate de respondenți sunt radio-ul (38%), podcast-ul (24%) sau presa scrisă – ziar/ revistă (23%).
CITIȚI MAI MULTE AICI.
Articole asemănătoare
Contestarea masacrului de la Bucha a prins pe Facebook mai bine decât imaginile cu ororile
Editiadedimineata.ro: O companie lucrează la dulapul viitorului, care va curăța și dezinfecta singur hainele
Un europarlamentar PSD acuză presa internațională de „fake-news” în legătură cu violențele jandarmilor
Facebook este acuzată că strânge date personale de la cei sub 18 ani, deși a spus că nu va mai face asta
Reacția Big Tech cu privire la invazia rusă din Ucraina