Dezinformarea a alimentat boicotul supermarketurilor
Ura față de orice este diferit nu este un concept nou. Frustrarea oamenilor față de traiul greu le dă populiștilor ocazia să găsească tot felul de pretinși vinovați. În trecut, au fost evreii, burghezii, iar acum s-a ajuns la imigranți, femei și corporații.
În România, extremiștii au exploatat nemulțumirile românilor pentru a stârni ură față de marile companii. Călin Georgescu i-a îndemnat, în timpul unei emisiuni TV, pe susținătorii săi să boicoteze supermarketurile. Motivul? Nu ar avea produse românești.
Dezinformarea, însă, a mers mai departe și a ajuns să prezinte videoclipuri cu farse din supermarketurile din Ucraina ca fiind forme de protest manifestate de români.
Aflați mai multe despre cum simpla minciună despre produsele românești a ajuns să fie privită ca îndemn de boicot economic în noul episod al Pastilei de (DEZ)INFORMARE, o emisiune realizată de Editiadedimineata.ro și Mediastandard.ro, difuzată pe Digi24 și YouTube:

Articole asemănătoare
[INEDIT] Cine sunt hackerii aflați în spatele ștergerii de pe Youtube a videoclipului Despacito
Răul spre mai rău. Situația presei din România, în declin (și) din cauza pandemiei de coronavirus
Influencerii Chinei și cum încearcă aceștia să schimbe realitatea din Xinjiang
Associated Press stabilește reguli de utilizare a inteligenței artificiale pentru jurnaliști
Cazul Ucraina. Imaginea Rusiei de victimă nu se potrivește cu planurile imperialiste ale lui Putin