
Dezinformarea a alimentat boicotul supermarketurilor
Ura față de orice este diferit nu este un concept nou. Frustrarea oamenilor față de traiul greu le dă populiștilor ocazia să găsească tot felul de pretinși vinovați. În trecut, au fost evreii, burghezii, iar acum s-a ajuns la imigranți, femei și corporații.
În România, extremiștii au exploatat nemulțumirile românilor pentru a stârni ură față de marile companii. Călin Georgescu i-a îndemnat, în timpul unei emisiuni TV, pe susținătorii săi să boicoteze supermarketurile. Motivul? Nu ar avea produse românești.
Dezinformarea, însă, a mers mai departe și a ajuns să prezinte videoclipuri cu farse din supermarketurile din Ucraina ca fiind forme de protest manifestate de români.
Aflați mai multe despre cum simpla minciună despre produsele românești a ajuns să fie privită ca îndemn de boicot economic în noul episod al Pastilei de (DEZ)INFORMARE, o emisiune realizată de Editiadedimineata.ro și Mediastandard.ro, difuzată pe Digi24 și YouTube:
Articole asemănătoare
”Food Boom”: de ce producem și cumpărăm prea multă mâncare
Pastila de (DEZ)INFORMARE: 5G – Miturile care circulă cu mare viteză
Jurnaliștii și Revoluția din 1989. Poveștile ziariștilor care s-au sacrificat pentru prezentarea adevărului
Cum ar arăta România dacă pe sticlele de alcool ar fi mesaje precum cele de pe pachetele de țigări?
Mit și adevăr în discursul lui Trump privind rezultatele alegerilor. Presa americană l-a numit „cel mai necinstit discurs”