
Cum se distrează românii? Social-media vs mediile tradiționale (radio-tv) vs internet
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice percepțiile și atitudinile românilor despre diferitele canale mass-media, principalele surse de informare utilizateîn viața de zi cu zi, motivațiile ce stau în spatele acestor alegeri, precum și tipurile de conținut preferate de aceștia, scrie Edițiadedimineață.
Chiar dacă televiziunea rămâne cel mai accesat canal de informare (70%), presa tradițională (televiziune, radio, ziare) pierde teren în fața mediului online.
Conform datelor studiului Reveal Marketing Research, topul surselor de informare accesate de români este alcătuit din televiziune (70%), social media – Facebook, Instagram etc. (68%) și presa online – site-uri de știri, portaluri etc. (56%). Alte alternative menționate de respondenți sunt radio-ul (38%), podcast-ul (24%) sau presa scrisă – ziar/ revistă (23%).
CITIȚI MAI MULTE AICI.
Articole asemănătoare
Reportajul care a salvat viața unui copil italian. Un jurnalist trimis să acopere dispariția acestuia l-a găsit în pădure
YouTube interzice colectarea de date de pe conținutul adresat copiilor
Turcia vrea introducerea unei legi care va pedepsi ”fake news” cu până la trei ani de închisoare
Klaus Iohannis: ”Ce a fost până acum o recomandare devine obligație. Se vor introduce noi restricții de circulație”
Blogger rus foarte critic cu autoritățile, condamnat la șase ani de închisoare