![](https://mediastandard.ro/wp-content/uploads/2023/07/1520202180301.jpg)
Cum se distrează românii? Social-media vs mediile tradiționale (radio-tv) vs internet
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice percepțiile și atitudinile românilor despre diferitele canale mass-media, principalele surse de informare utilizateîn viața de zi cu zi, motivațiile ce stau în spatele acestor alegeri, precum și tipurile de conținut preferate de aceștia, scrie Edițiadedimineață.
Chiar dacă televiziunea rămâne cel mai accesat canal de informare (70%), presa tradițională (televiziune, radio, ziare) pierde teren în fața mediului online.
Conform datelor studiului Reveal Marketing Research, topul surselor de informare accesate de români este alcătuit din televiziune (70%), social media – Facebook, Instagram etc. (68%) și presa online – site-uri de știri, portaluri etc. (56%). Alte alternative menționate de respondenți sunt radio-ul (38%), podcast-ul (24%) sau presa scrisă – ziar/ revistă (23%).
CITIȚI MAI MULTE AICI.
Articole asemănătoare
Twitter reia plata facturilor către Google Cloud
Microsoft anunță că va integra un ”copilot” AI pentru Windows 11
Consiliul de Supraveghere al Meta recomandă companiei să ia măsuri mai dure împotriva doxxing-ului
Cum poate (re)câștiga presa încrederea publicului? EBU vine cu 25 de sugestii
Iohannis, reacție în cazul creșterii numărului de persoane infectate cu COVID-19: ”Fac un apel la Parlament să adopte urgent cadrul legislativ necesar”