Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Fosta șefă interimară a TVR a primit un alt post important în instituție: cel de producător general

Fosta șefă interimară a TVR a primit un alt post important în instituție: cel de producător general

Fosta șefă interimară a TVR, Ramona Săseanu, a primit un alt post important în instituția publică, la scurt timp după ce mandatul său de șase luni s-a…
Citește mai mult "Fosta șefă interimară a TVR a primit un alt post important în instituție: cel de producător general"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Parlamentul a numit noii șefi ai TVR si Radio România

Parlamentul a numit noii șefi ai TVR si Radio România

Parlamentul a votat, luni seară, candidații propuși pentru funcția de președinte al TVR și respectiv al Radioului public. Astfel, propunerea Guvernului, Dan Turturică, a fost votat de 249 de parlamentari (din cei 340 prezenți) pentru a ocupa poziția…
Citește mai mult "Parlamentul a numit noii șefi ai TVR si Radio România"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Canalul rusesc RT nu va transmite în limba germană în Luxemburg: „Criteriile tehnice nu sunt îndeplinite”

Canalul rusesc RT nu va transmite în limba germană în Luxemburg: „Criteriile tehnice nu sunt îndeplinite”

Canalul rus de stat Russia Today (RT) nu va transmite în limba germană pe teritoriul Luxemburgului, conform unei decizii a autorităților luxemburgheze…
Citește mai mult "Canalul rusesc RT nu va transmite în limba germană în Luxemburg: „Criteriile tehnice nu sunt îndeplinite”"
Category Mai noiPosted on 1 comentariu la Postul Tele7ABC s-ar putea reîntoarce pe micile ecrane din toamnă

Postul Tele7ABC s-ar putea reîntoarce pe micile ecrane din toamnă

Postul Tele7ABC, cunoscut pentru lansarea pe micile ecrane a Mihaelei Rădulescu, Mircea Badea, Teo Trandafir şi Dan Diaconescu, s-ar putea reîntoarce din toamă în casele românilor. Televiziunea a mai încercat, în 2012, reîntoarcerea, însă fără succes…
Citește mai mult "Postul Tele7ABC s-ar putea reîntoarce pe micile ecrane din toamnă"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Un proiect de lege pentru reglementarea presei stârnește tensiuni între Washington și Varșovia

Un proiect de lege pentru reglementarea presei stârnește tensiuni între Washington și Varșovia

Un proiect de lege ce va interzice companiilor din afara spațiului UE să controleze instituții media din Polonia stârnește tensiuni între Washington ș…
Citește mai mult "Un proiect de lege pentru reglementarea presei stârnește tensiuni între Washington și Varșovia"
Category Mai noiPosted on 1 comentariu la Un director regional al televiziunii publice franceze, amenințat pentru că a retras un documentar cu Ioana d’Arc

Un director regional al televiziunii publice franceze, amenințat pentru că a retras un documentar cu Ioana d’Arc

Jean-Jacques Basier, directorul filialei Centre-Val de Loire a televiziunii publice franceze, France 3, a primit mai multe amenințări după ce a decis …
Citește mai mult "Un director regional al televiziunii publice franceze, amenințat pentru că a retras un documentar cu Ioana d’Arc"
Category Mai noiPosted on 1 comentariu la Un site cu știri despre AUR a cerut licență pentru un post TV. CNA a respins solicitarea

Un site cu știri despre AUR a cerut licență pentru un post TV. CNA a respins solicitarea

Consiliul Național al Audiovizualului a respins cererea formulată de un site plin cu știri despre partidul AUR pentru înființarea unui post de televiziune. Prietenia dintre 60m.ro și AUR Site-ul 60m.ro pare a fi mai repede o rampă de promovare a AU…
Citește mai mult "Un site cu știri despre AUR a cerut licență pentru un post TV. CNA a respins solicitarea"
Category Mai noiPosted on 1 comentariu la YouTube a blocat conturile unor televiziuni ucrainene, asociate cu un aliat al Kremlinului

YouTube a blocat conturile unor televiziuni ucrainene, asociate cu un aliat al Kremlinului

Conturile de YouTube ale unor televiziuni ucrainene au fost blocate de către platformă, pe motiv că acestea ar fi fost asociate cu un aliat al președi…
Citește mai mult "YouTube a blocat conturile unor televiziuni ucrainene, asociate cu un aliat al Kremlinului"