Piața de publicitate își revine. Investițiile au depășit nivelul înregistrat înainte de pandemie
Redeschiderea economiilor odată cu relaxarea măsurilor anti-COVID din anumite state aduce vești bune pentru sectorul mass-media, unde cheltuielile de publicitate continuă să crească.
Conform datelor prezentate de Standard Media Index și citate de Mediapost, piața publicitară din SUA s-a extins cu 56% în luna mai față de anul anterior, un câștig mai mare de față de luna aprilie aprilie (53%) și martie (22%).
Standard Media Index arată că investiția agenților de publicitate naționali din statele vorbitoare de engleză în primul trimestru al anului 2021 a crescut cu 1% față de cea înregistrată în primul trimestru al anului 2019.
„Rezultatele din primul trimestru au fost stimulate de un rezultat foarte puternic din martie pe toate piețele (+18% în total) după mici scăderi în ianuarie și februarie. Dar, în martie, revenirile puternice din SUA și Canada (+22% și, respectiv, +20%) au susținut câștigurile globale, Noua Zeelandă raportând următorul cel mai înalt nivel de creștere procentuală (+9%), urmată de Australia (+2%) și Marea Britanie (+0,4%)”, se arată în descrierea raportului.
Articole asemănătoare
Project Veritas recunoaște că a răspândit dezinformări electorale în 2020, în favoarea lui Trump
Susținătorii lui Aleksei Navalnîi, hărțuiți de poliția rusă după ce datele lor personale au fost făcute publice
CTP și Moise Guran, schimb de replici dur: „Regret doar orice vorbă schimbată vreodată cu acest ins”
„Project Guardian”, programul Twitter de protejare a conturilor predispuse la hărțuire online
Volumul de tranzacții cu NFT-uri scade cu 97%