
Piața de publicitate își revine. Investițiile au depășit nivelul înregistrat înainte de pandemie
Redeschiderea economiilor odată cu relaxarea măsurilor anti-COVID din anumite state aduce vești bune pentru sectorul mass-media, unde cheltuielile de publicitate continuă să crească.
Conform datelor prezentate de Standard Media Index și citate de Mediapost, piața publicitară din SUA s-a extins cu 56% în luna mai față de anul anterior, un câștig mai mare de față de luna aprilie aprilie (53%) și martie (22%).
Standard Media Index arată că investiția agenților de publicitate naționali din statele vorbitoare de engleză în primul trimestru al anului 2021 a crescut cu 1% față de cea înregistrată în primul trimestru al anului 2019.

„Rezultatele din primul trimestru au fost stimulate de un rezultat foarte puternic din martie pe toate piețele (+18% în total) după mici scăderi în ianuarie și februarie. Dar, în martie, revenirile puternice din SUA și Canada (+22% și, respectiv, +20%) au susținut câștigurile globale, Noua Zeelandă raportând următorul cel mai înalt nivel de creștere procentuală (+9%), urmată de Australia (+2%) și Marea Britanie (+0,4%)”, se arată în descrierea raportului.
Articole asemănătoare
Guvernul vrea ca CNA să aibă putere de dezicie asupra conținutului de pe YouTube. Ce efect ar putea avea adoptarea unei astfel de măsuri
Iranul avertizează Franța în legătură cu caricaturile din Charlie Hebdo. Institutul Francez din Teheran, închis
WhatsApp introduce un nou instrument pentru combaterea dezinformării
Un site de știri din Kuwait a dezvăluit un prezentator generat de inteligența artificială, al doilea de acest fel din lume
Angajații Google nu mai au voie să folosească aplicația Zoom, din cauza problemelor de securitate