![](https://mediastandard.ro/wp-content/uploads/2021/06/s3-news-tmp-116055-6276688407_28fb0d1b04_o_0-default-1276.jpg)
Piața de publicitate își revine. Investițiile au depășit nivelul înregistrat înainte de pandemie
Redeschiderea economiilor odată cu relaxarea măsurilor anti-COVID din anumite state aduce vești bune pentru sectorul mass-media, unde cheltuielile de publicitate continuă să crească.
Conform datelor prezentate de Standard Media Index și citate de Mediapost, piața publicitară din SUA s-a extins cu 56% în luna mai față de anul anterior, un câștig mai mare de față de luna aprilie aprilie (53%) și martie (22%).
Standard Media Index arată că investiția agenților de publicitate naționali din statele vorbitoare de engleză în primul trimestru al anului 2021 a crescut cu 1% față de cea înregistrată în primul trimestru al anului 2019.
![SMI Anglo data 2021 vs 2019](https://www.standardmediaindex.com/wp-content/uploads/2021/05/SMI-Anglo-2021-vs-2019.jpg)
„Rezultatele din primul trimestru au fost stimulate de un rezultat foarte puternic din martie pe toate piețele (+18% în total) după mici scăderi în ianuarie și februarie. Dar, în martie, revenirile puternice din SUA și Canada (+22% și, respectiv, +20%) au susținut câștigurile globale, Noua Zeelandă raportând următorul cel mai înalt nivel de creștere procentuală (+9%), urmată de Australia (+2%) și Marea Britanie (+0,4%)”, se arată în descrierea raportului.
Articole asemănătoare
Un site cu știri despre AUR a cerut licență pentru un post TV. CNA a respins solicitarea
Afganistanul a pierdut aproape 60% din jurnaliști după ce talibanii au recâștigat controlul țării
Editiadedimineata.ro: Turiștii vor avea nevoie de un nou pașaport pentru a călători în UE: pașapoartele COVID-19
O rețea socială pro-Trump, ținta unui atac cibernetic chiar în ziua lansării
Un activist politic belarus, exilat în Ucraina, a fost găsit mort într-un parc. Acesta afirmase anterior că este urmărit