Miercuri seară, în cadrul celei mai recente ședințe, Consiliul Național al Audiovizualului a adoptat noi modificări ale Codului de reglementare a conț…
Perdantul acestor alegeri prezidențiale, George Simion, a plătit trei milioane de euro către Realitatea Plus pentru publicitate în turul al doilea. In…
Toate publicațiile online și offline din portofoliul Guardian Media Group - inclusiv The Guardian, The Observer și The Guardian Weekly - vor interzice publicitatea pentru jocurile de noroc, argumentând că nu este etic să iei bani de la servicii care …
Meta își continuă amenințările la adresa țărilor care doresc să reglementeze relația dintre platforme tech și editorii de presă. Pentru o scurtă perio…
Twitter oferă spațiu de publicitate gratis pentru companiile dispuse să plătească 250.000 de dolari pentru a rula reclame pe platformă. Decizia vine î…
Google News revine în Spania după șapte ani de când autoritățile au decis introducerea legii care obliga gigantul tehnologic să plătească presa lunar. Reîntoarcerea serviciului de agregare a știrilor vine în contextul în care Spania și-a modificat le…
Un studiu realizat de platformele de safe advertising NewsGuard și Comscore arată că site-urile cu conținut dezinformator obțin anual miliarde de dola…
Redeschiderea economiilor odată cu relaxarea măsurilor anti-COVID din anumite state aduce vești bune pentru sectorul mass-media, unde cheltuielile de …
Reușita Australiei de a adopta Codul de negociere media îndeamnă și alte state să negocieze cu giganții tehnologici în favoarea industriei mass-media. În acest context, Indian Newspaper Society (INS), o asociație a celor mai mari ziare din țară, cere…
Eforturile Guvernului Australiei de a reglementa remunerarea drepturilor de autor ale agențiilor de presă s-au concretizat cu o propunere legislativă …