Peste 25 de ONG care militează pentru reglementarea platformelor digitale, dar și pentru drepturile omului, cer brandurilor care rulează reclame pe Tw…
Twitter caută să liniștească agenții de publicitate cu privire la achiziția companiei de către Elon Musk. După ce vestea că Twitter va deveni propriet…
Sistemul de reclame al Facebook este cea mai importantă parte a platformei pentru că el generează venitul de care depinde. O curte din SUA a decis că Facebook poate fi acționată în instanță printr-o acțiune colectivă cu privire la tarifarea ad-urilor…
Google a plusat sancțiunile pe care le-a impus Rusiei și a decis să oprească rularea tuturor reclamelor asociate cu platformele aflate sub umbrela sa.…
România se află pe locul 2 din UE, după Germania, atunci când vine vorba de sumele cheltuite pe reclamele politice de pe Google Ads. În total, politic…
Parlamentul European a votat ca reclamele online care vizează copiii să fie interzise, intensificând astfel măsurile împotriva companiilor Big Tech și a politicilor lor de moderare. Europa s-a aflat în centrul curentului de reglementare a giganților …
O analiză CNN a descoperit că Facebook a promovot ad-uri care susțineau că vaccinarea este asemănătoare cu practicile Germaniei naziste și cu Holocaus…
Google continuă să servează publicațiilor „false” de știri, care dezinformează sau au credibilitatea redusă, reclame, în ciuda daunelor pe care acestea le provoacă încrederii publicului.
Un studiu realizat de cercetătorii de la Școala de Informați…
Redeschiderea economiilor odată cu relaxarea măsurilor anti-COVID din anumite state aduce vești bune pentru sectorul mass-media, unde cheltuielile de …