X, fosta Twitter, se pregătește să adopte o nouă strategie cu privire la publicitatea online. Platforma condusă de Elon Musk este în centrul unui nou …
Cui îi plac reclamele? De cele mai multe ori, acestea ocupă mari părți din site-urile de știri și ne îngreunează nouă, cititorilor, urmărirea conținut…
Google este în centrul unui nou scandal legat de publicitatea digitală. Compania este acuzată că și-a încălcat promisiunile și anumite cerințe contractuale pentru reclamele online pubicate pe site-uri terțe.
Google deține un serviciu numit Video P…
Google este acuzată de Comisia Europeană că a abuzat de poziția dominantă din domeniul publicității online pentru a-și favoriza propriile serivicii. P…
Google implementează o arhivă a tuturor reclamelor pe care le rulează pe platformele sale. Denumită ”Ads Transparency Center” (centrul de transparență…
Conducerea Meta discută o posibilă interzicere a reclamelor politice pe teritoriul Uniunii Europene. Compania se teme că platformele sale de socializare s-ar putea să nu poată respecta noile legi de reglementare ale spațiului digital, care vor intra …
Twitter se confruntă cu un val de controverse în ceea ce privește verificare prin abonamentul la serviciul Twitter Blue. În urma mai multor conturi ca…
TikTok nu a reușit să elimine 90% din reclamele politice cu informații false. Rezultatul vine în urma unui studiu care s-a desfășurat atât Facebook, c…
Mai multe branduri și-au retras reclamele de pe Twitter după ce ad-urile, ce făceau parte din campaniile de marketing ale respectivelor companii, au apărut lângă postări care cereau imagini cu pornografie infantilă.
Firme precum Mazda, Forbes, Coc…