Category Mai noiPosted on 1 comentariu la Zeci de ONG-uri fac apel la advertiseri să ceară menținerea actualelor norme ale Twitter

Zeci de ONG-uri fac apel la advertiseri să ceară menținerea actualelor norme ale Twitter

Peste 25 de ONG care militează pentru reglementarea platformelor digitale, dar și pentru drepturile omului, cer brandurilor care rulează reclame pe Tw…
Citește mai mult "Zeci de ONG-uri fac apel la advertiseri să ceară menținerea actualelor norme ale Twitter"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Twitter asigură companiile de publicitate că planurile lui Elon Musk nu vor spori toxicitatea

Twitter asigură companiile de publicitate că planurile lui Elon Musk nu vor spori toxicitatea

Twitter caută să liniștească agenții de publicitate cu privire la achiziția companiei de către Elon Musk. După ce vestea că Twitter va deveni propriet…
Citește mai mult "Twitter asigură companiile de publicitate că planurile lui Elon Musk nu vor spori toxicitatea"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Facebook poate fi trimisă în judecată pentru sistemul de tarifare a reclamelor

Facebook poate fi trimisă în judecată pentru sistemul de tarifare a reclamelor

Sistemul de reclame al Facebook este cea mai importantă parte a platformei pentru că el generează venitul de care depinde. O curte din SUA a decis că Facebook poate fi acționată în instanță printr-o acțiune colectivă cu privire la tarifarea ad-urilor…
Citește mai mult "Facebook poate fi trimisă în judecată pentru sistemul de tarifare a reclamelor"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la România, pe locul 2 din UE la reclamele politice de pe Google. USR și PSD au cheltuit cel mai mult

România, pe locul 2 din UE la reclamele politice de pe Google. USR și PSD au cheltuit cel mai mult

România se află pe locul 2 din UE, după Germania, atunci când vine vorba de sumele cheltuite pe reclamele politice de pe Google Ads. În total, politic…
Citește mai mult "România, pe locul 2 din UE la reclamele politice de pe Google. USR și PSD au cheltuit cel mai mult"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Parlamentarii europeni au votat pentru interzicerea reclamelor online care vizează copiii

Parlamentarii europeni au votat pentru interzicerea reclamelor online care vizează copiii

Parlamentul European a votat ca reclamele online care vizează copiii să fie interzise, intensificând astfel măsurile împotriva companiilor Big Tech și a politicilor lor de moderare. Europa s-a aflat în centrul curentului de reglementare a giganților …
Citește mai mult "Parlamentarii europeni au votat pentru interzicerea reclamelor online care vizează copiii"
Category Mai noiPosted on 2 comentariu la Facebook a fost plătit să ruleze reclame care comparau vaccinarea cu Holocaustul

Facebook a fost plătit să ruleze reclame care comparau vaccinarea cu Holocaustul

O analiză CNN a descoperit că Facebook a promovot ad-uri care susțineau că vaccinarea este asemănătoare cu practicile Germaniei naziste și cu Holocaus…
Citește mai mult "Facebook a fost plătit să ruleze reclame care comparau vaccinarea cu Holocaustul"
Category Mai noiPosted on 2 comentariu la Aproape jumătate din traficul publicitar de pe publicațiile „false” de știri provine de la Google

Aproape jumătate din traficul publicitar de pe publicațiile „false” de știri provine de la Google

Google continuă să servează publicațiilor „false” de știri, care dezinformează sau au credibilitatea redusă, reclame, în ciuda daunelor pe care acestea le provoacă încrederii publicului. Un studiu realizat de cercetătorii de la Școala de Informați…
Citește mai mult "Aproape jumătate din traficul publicitar de pe publicațiile „false” de știri provine de la Google"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Piața de publicitate își revine. Investițiile au depășit nivelul înregistrat înainte de pandemie

Piața de publicitate își revine. Investițiile au depășit nivelul înregistrat înainte de pandemie

Redeschiderea economiilor odată cu relaxarea măsurilor anti-COVID din anumite state aduce vești bune pentru sectorul mass-media, unde cheltuielile de …
Citește mai mult "Piața de publicitate își revine. Investițiile au depășit nivelul înregistrat înainte de pandemie"