Google implementează o arhivă a tuturor reclamelor pe care le rulează pe platformele sale. Denumită ”Ads Transparency Center” (centrul de transparență…
Conducerea Meta discută o posibilă interzicere a reclamelor politice pe teritoriul Uniunii Europene. Compania se teme că platformele sale de socializa…
Twitter se confruntă cu un val de controverse în ceea ce privește verificare prin abonamentul la serviciul Twitter Blue. În urma mai multor conturi care se prefac a fi companii sau personalități publice, platforma a decis să oprească subscripția care…
TikTok nu a reușit să elimine 90% din reclamele politice cu informații false. Rezultatul vine în urma unui studiu care s-a desfășurat atât Facebook, c…
Mai multe branduri și-au retras reclamele de pe Twitter după ce ad-urile, ce făceau parte din campaniile de marketing ale respectivelor companii, au a…
Reclamele de pe TikTok sunt folosite de traficanți pentru a atrage potențiali clienți care-și doresc să treacă în Marea Britanie în mod clandestin.
Conturile anonime promit să ofere cele mai bune prețuri pentru cea mai sigură cale neoficială de a …
Meta a publicat rezultatele pentru acest trimestru, iar rezultatele au fost, mai mult sau mai puțin, conforme cu așteptările investitorilor, adică des…
Google și Microsoft și-au publicat rezultatele pentru acest trimestru, iar reacțiile au fost mai degrabă de ușurare. Deși ambele companii au ratat mai…
Acțiunile platformelor de socializare au scăzut considerabil, iar prognozele nu sunt optimiste. Principala îngrijoarare se referă la sectorul publicitar care dă semne că își va încetini investițiile în reclamele digitale.
După ce Twitter și Snapch…
Peste 25 de ONG care militează pentru reglementarea platformelor digitale, dar și pentru drepturile omului, cer brandurilor care rulează reclame pe Tw…