Meta a publicat rezultatele pentru acest trimestru, iar rezultatele au fost, mai mult sau mai puțin, conforme cu așteptările investitorilor, adică des…
Google și Microsoft și-au publicat rezultatele pentru acest trimestru, iar reacțiile au fost mai degrabă de ușurare. Deși ambele companii au ratat mai…
Acțiunile platformelor de socializare au scăzut considerabil, iar prognozele nu sunt optimiste. Principala îngrijoarare se referă la sectorul publicitar care dă semne că își va încetini investițiile în reclamele digitale.
După ce Twitter și Snapch…
Peste 25 de ONG care militează pentru reglementarea platformelor digitale, dar și pentru drepturile omului, cer brandurilor care rulează reclame pe Tw…
Twitter caută să liniștească agenții de publicitate cu privire la achiziția companiei de către Elon Musk. După ce vestea că Twitter va deveni propriet…
Sistemul de reclame al Facebook este cea mai importantă parte a platformei pentru că el generează venitul de care depinde. O curte din SUA a decis că Facebook poate fi acționată în instanță printr-o acțiune colectivă cu privire la tarifarea ad-urilor…
Google a plusat sancțiunile pe care le-a impus Rusiei și a decis să oprească rularea tuturor reclamelor asociate cu platformele aflate sub umbrela sa.…
România se află pe locul 2 din UE, după Germania, atunci când vine vorba de sumele cheltuite pe reclamele politice de pe Google Ads. În total, politic…
Parlamentul European a votat ca reclamele online care vizează copiii să fie interzise, intensificând astfel măsurile împotriva companiilor Big Tech și a politicilor lor de moderare. Europa s-a aflat în centrul curentului de reglementare a giganților …