
Românii nu mai folosesc atât de mult social media – cu excepția TikTok
Utilizarea platformelor de social media în România a scăzut. Numărul de utilizatori a ajuns de la 13,5 milioane la 13,3 milioane, iar timpul petrecut pe social media a scăzut de la 2 ore și 32 de minute la 2 ore și 7 minute.
Cu toate acestea, românii nu urmează aceeași tendință când vine vorba de TikTok: este de așteptat ca platforma, potrivit Profit.ro, citată de Romania-insider.com, să depășească pentru prima dată nivelul de utilizare a Facebook în țara noastră în 2024.
În acest moment, 8,97 milioane de cetățeni folosesc TikTok în mod regulat – un număr apropiat de cel al Facebook, care are 9,05 milioane de utilizatori în România. Mai important este că, în timp ce Facebook a pierdut 1,3 milioane de utilizatori, TikTok a câștigat și mai mulți în aceeași perioadă: aproximativ 1,7 milioane.
Când vine vorba de timpul petrecut online, se pare că și TikTok câștigă detașat în comparație cu Facebook. Utilizatorul mediu petrece 32 de ore și 30 de minute pe lună vizionând tiktok-uri. Pe locul doi se află YouTube cu 30 de ore, urmat la mare distanță de Facebook cu 13 ore.
Articole asemănătoare
Albanezii, vizați de reclame TikTok pentru a fi introduși clandestin în Marea Britanie
Editiadedimineata: Ce caută copiii pe internet? Care sunt cele mai solicitate jocuri?
Președintele Klaus Iohannis a semnat decretul de prelungire a stării de urgență
Telenovela Vulpița mai primește o amendă de la CNA: ”Astfel de personaje nu au niciun motiv să fie prezentate ca repere morale”
”Call of Duty” va modera chatul vocal cu ajutorul inteligenței artificiale