
Românii nu mai folosesc atât de mult social media – cu excepția TikTok
Utilizarea platformelor de social media în România a scăzut. Numărul de utilizatori a ajuns de la 13,5 milioane la 13,3 milioane, iar timpul petrecut pe social media a scăzut de la 2 ore și 32 de minute la 2 ore și 7 minute.
Cu toate acestea, românii nu urmează aceeași tendință când vine vorba de TikTok: este de așteptat ca platforma, potrivit Profit.ro, citată de Romania-insider.com, să depășească pentru prima dată nivelul de utilizare a Facebook în țara noastră în 2024.
În acest moment, 8,97 milioane de cetățeni folosesc TikTok în mod regulat – un număr apropiat de cel al Facebook, care are 9,05 milioane de utilizatori în România. Mai important este că, în timp ce Facebook a pierdut 1,3 milioane de utilizatori, TikTok a câștigat și mai mulți în aceeași perioadă: aproximativ 1,7 milioane.
Când vine vorba de timpul petrecut online, se pare că și TikTok câștigă detașat în comparație cu Facebook. Utilizatorul mediu petrece 32 de ore și 30 de minute pe lună vizionând tiktok-uri. Pe locul doi se află YouTube cu 30 de ore, urmat la mare distanță de Facebook cu 13 ore.
Articole asemănătoare
O epidemie de fake news privind coronavirusul invadează WhatsApp
Președintele Mexicului va fi anchetat pentru că a dezvăluit numărul de telefon al unei jurnaliste
Emisiile centrelor de date Big Tech, de peste șapte ori mai mari decât raportează companiile
Conferință pe tema fake news, organizată de IPP și o publicație mare online
Meta și Google au țintit, în secret, minorii pe YouTube cu reclame Instagram