Facebook devine “Meta”. Numele companiei, schimbat într-un efort de rebranding
“Meta” va fi noul nume al companiei Facebook, care trece de câțiva ani încoace printr-o serie de scandaluri. În aceste zile, gigantul tehnologic condus de Mark Zuckerberg încearcă o adevărată “schimbare la față”, în speranța că pierderile vor fi diminuate.
Noua denumire – care se va aplica doar companiei, nu și produselor individuale – ar urma să „cuprindă mai bine” eforturile Facebook de a se extinde și în zona de realitate virtuală, conform BBC.
Anunțul a fost făcut de CEO-ul Mark Zuckerberg în conferința anuală, desfășurată joi. Numele are legătură cu cel mai ambițios proiect al companiei de până acum, Metaverse, despre care Zuckerberg a afirmat că „va fi succesorul internetului mobil”.
Mișcarea de rebranding a fost catalogată de presa străină drept o încercare a companiei de a distrage atenția de la cele mai recente dezvăluiri despre practicile Facebook. Whistleblowerul Francis Haugen, fostă angajata a companiei, a dezvăluit că gigantul tehnologic pune profitul mai presus de siguranța utilizatorilor, algoritmul chiar promovând mesaje și comportamente toxice pentru a-i ține conectați pe oameni.
Articole asemănătoare
CCR a decis: desemnarea lui Orban e neconstituțională. Anticipatele, un vis din ce în ce mai îndepărtat pentru PNL
Robotul FEDOR a dispărut de pe Twitter, după ce s-a luat de doi cosmonauți ruși
Recomandările redacției. Despre dezinformare: Rolul AI în alegeri, ce se întâmplă în Zimbabwe și o părere diferită
Albanezii, vizați de reclame TikTok pentru a fi introduși clandestin în Marea Britanie
Google nu a fost părtinitoare împotriva candidaților republicani