Twitter asigură companiile de publicitate că planurile lui Elon Musk nu vor spori toxicitatea
Twitter caută să liniștească agenții de publicitate cu privire la achiziția companiei de către Elon Musk. După ce vestea că Twitter va deveni proprietatea privată a miliardarului, multe voci au început să-și exprime îngrijorarea cu privire la normele pe care Musk le va implementa, unele care ar putea face ca platforma de socializare să devină mai toxică decât este acum.
Pentru a liniști apele și pentru a se asigura că veniturile de peste patru miliarde de dolari nu vor fi afectate, Twitter a contactat companiile de publicitate pentru a le asigură că planurile miliardarului nor vor schimba platforma într-un loc inadecvat pentru branduri, conform Financial Times.
”În general, se așteaptă ca afirmațiile lui Musk să determine Twitter să devină mai toxic și mai puțin prietenos cu brandurile. Inversarea controlului abuzurilor nu este un lucru care ar fi bine primit de către branduri”, a declarat Brian Wieser, manager din cadrul unei companii de publicitate pentru FT.
Deși unii agenți publicitari sunt entuziasmați cu privire la promisiunile lui Musk de a elimina conturile de boți și cele care fac spam, cei mai mulți nu văd cu ochi buni această achiziție. Cei mai îngrijorați par cei din domeniul automobilistic având în vedere că Tesla este deținută tot de Elon Musk.
Una dintre temerile producătorilor auto este că planurile campaniilor lor de marketing vor fi divulgate către Tesla, conform unei surse citate de FT. Totuși, cea mai mare reținere o reprezintă faptul că platforma va fi, de-acum, strâns asociată cu unul dintre cei mai mari jucători din industria auto. Pe scurt, producătorii auto nu prea se simt comfortabil să dea bani pe publicitate pe o platformă care are legături cu Tesla.
”Vom analiza standardele și abordarea Twitter pe măsură ce evoluează sub noua sa structură de acționariat și vom stabili cea mai bună cale de acțiune pentru compania noastră și pentru consumatori”, a declarat un purtător de cuvânt al General Motors pentru Financial Times.
Companiile de publicitate spun că Twitter trebuie să găsească un echilibru între moderare și reglementările pentru utilizatori și publicitate, altfel brandurile nu se vor mai putea asocia cu platforma.
Twitter e mult mai susceptibilă la schimbările din industria ad-urile pentru că, spre deosebire de sutele de miliarde pe care Google și Meta le generează din reclame, platforma sa nu este la fel de norocoasă. Cel mai probabil, Twitter va încerca să-și mențină actualele norme, tocmai pentru a nu afecta relația cu agențiile de publicitate.
Trebuie spus, însă, că Elon Musk a spus în mai multe rânduri că nu a cumpărat Twitter pentru bani, ci din motive ideologice, deci e greu de spus dacă politica companiei va rămâne neafectată.
Articole asemănătoare
Jurnaliștii CNN au ajutat familia unui translator să fugă din Afganistan
The New York Times continuă să aibă probleme cu Twitter: Elon Musk a dat shadowban contului
„Pâine și circ” în Parlamentul României. Scandalul politicienilor, sub lupa presei din online
Un apropiat al lui Donald Trump ar fi cumpărat 200 de conturi false de Facebook ca să își spele imaginea
Cum a murit un copil bolnav de gripă din cauza sfaturilor date pe un grup anti-vaccin de pe Facebook