Category Mai noiPosted on 0 comentarii la YouTube încetinește încărcarea videoclipurilor pentru utilizatorii cu ad-block

YouTube încetinește încărcarea videoclipurilor pentru utilizatorii cu ad-block

YouTube încetinește viteza de încărcare a videoclipurilor de pe platformă pentru utilizatorii cu aplicații de ad-block. Decizia face parte dintr-o ser…
Citește mai mult "YouTube încetinește încărcarea videoclipurilor pentru utilizatorii cu ad-block"
Category Pe alesePosted on 0 comentarii la Renunți la cookie-uri? The Guardian dezvăluie un nou mod de a rula reclame – într-un mod etic

Renunți la cookie-uri? The Guardian dezvăluie un nou mod de a rula reclame – într-un mod etic

Cui îi plac reclamele? De cele mai multe ori, acestea ocupă mari părți din site-urile de știri și ne îngreunează nouă, cititorilor, urmărirea conținutul cu atenție, fără a fi distrași de o reclamă pentru ceea ce algoritmul crede că ne place. Dar a…
Citește mai mult "Renunți la cookie-uri? The Guardian dezvăluie un nou mod de a rula reclame – într-un mod etic"
Category Mai vechiPosted on 0 comentarii la IBM suspendă publicitatea de pe X după ce reclamele companiei au apărut lângă postări pro-naziste

IBM suspendă publicitatea de pe X după ce reclamele companiei au apărut lângă postări pro-naziste

Problemele legate de publicitatea și moderarea laxă a conținutului nu par să se oprească pentru X, fosta Twitter. Platforma condusă de Elon Musk este …
Citește mai mult "IBM suspendă publicitatea de pe X după ce reclamele companiei au apărut lângă postări pro-naziste"
Category Mai noiPosted on 1 comentariu la YouTube testează blocarea aplicațiilor de ad-blocking

YouTube testează blocarea aplicațiilor de ad-blocking

YouTube testează interzicerea aplicațiilor care blochează reclamele online. Experimentul serviciului este foarte limitat, însă pare că Google dorește să convingă cât mai mulți utilizatori să se îndrepte spre abonamentul premium al YouTube. Un util…
Citește mai mult "YouTube testează blocarea aplicațiilor de ad-blocking"
Category Mai noiPosted on 2 comentariu la Pierderile continuă la Twitter. Cheltuielile pentru reclame online au scăzut cu peste 702, în decembrie

Pierderile continuă la Twitter. Cheltuielile pentru reclame online au scăzut cu peste 70%, în decembrie

Pierderile suferite de Twitter din cauza plecării mai multor agenții de publicitate nu par să se oprească. Luna decembrie a continuat trendul descendent al venitului generat de reclamele online, în ciuda măsurilor adoptate de compania pentru a încura…
Citește mai mult "Pierderile continuă la Twitter. Cheltuielile pentru reclame online au scăzut cu peste 70%, în decembrie"