Blocarea aplicațiilor de ad-blocking pentru YouTube se extinde acum și către serviciile terțe de eliminare a publicității. Google va bloca sau va înce…
YouTube încetinește viteza de încărcare a videoclipurilor de pe platformă pentru utilizatorii cu aplicații de ad-block. Decizia face parte dintr-o ser…
Cui îi plac reclamele? De cele mai multe ori, acestea ocupă mari părți din site-urile de știri și ne îngreunează nouă, cititorilor, urmărirea conținutul cu atenție, fără a fi distrași de o reclamă pentru ceea ce algoritmul crede că ne place.
Dar a…
Problemele legate de publicitatea și moderarea laxă a conținutului nu par să se oprească pentru X, fosta Twitter. Platforma condusă de Elon Musk este …
Toate publicațiile online și offline din portofoliul Guardian Media Group - inclusiv The Guardian, The Observer și The Guardian Weekly - vor interzice…
YouTube testează interzicerea aplicațiilor care blochează reclamele online. Experimentul serviciului este foarte limitat, însă pare că Google dorește să convingă cât mai mulți utilizatori să se îndrepte spre abonamentul premium al YouTube.
Un util…
Microsoft va elimina Twitter de pe platforma sa de publicitate, Microsoft Advertising. Decizia vine în urma scumpirii accesului la software-ul API (ce…
Google implementează o arhivă a tuturor reclamelor pe care le rulează pe platformele sale. Denumită ”Ads Transparency Center” (centrul de transparență…
Pierderile suferite de Twitter din cauza plecării mai multor agenții de publicitate nu par să se oprească. Luna decembrie a continuat trendul descendent al venitului generat de reclamele online, în ciuda măsurilor adoptate de compania pentru a încura…
Pierderile veniturilor din publicitate ale Twitter încep să devină cuantificabile și oferă o imagine grăitoare cu privire la dimensiunea exodului agen…