Category Mai noiPosted on 0 comentarii la YouTube și Meta: Eșecul în combaterea dezinformării politice, în contextul alegerilor

YouTube și Meta: Eșecul în combaterea dezinformării politice, în contextul alegerilor

În contextul alegerilor din India din 2024, YouTube și Meta (compania-mamă a Facebook și Instagram) au fost criticate dur pentru eșecul lor de a gesti…
Citește mai mult "YouTube și Meta: Eșecul în combaterea dezinformării politice, în contextul alegerilor"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la YouTube încetinește încărcarea videoclipurilor pentru utilizatorii cu ad-block

YouTube încetinește încărcarea videoclipurilor pentru utilizatorii cu ad-block

YouTube încetinește viteza de încărcare a videoclipurilor de pe platformă pentru utilizatorii cu aplicații de ad-block. Decizia face parte dintr-o serie de experimente pe care serviciul le-a desfășurat, în încercarea de a convinge oamenii să se abone…
Citește mai mult "YouTube încetinește încărcarea videoclipurilor pentru utilizatorii cu ad-block"
Category Pe alesePosted on 0 comentarii la Renunți la cookie-uri? The Guardian dezvăluie un nou mod de a rula reclame – într-un mod etic

Renunți la cookie-uri? The Guardian dezvăluie un nou mod de a rula reclame – într-un mod etic

Cui îi plac reclamele? De cele mai multe ori, acestea ocupă mari părți din site-urile de știri și ne îngreunează nouă, cititorilor, urmărirea conținut…
Citește mai mult "Renunți la cookie-uri? The Guardian dezvăluie un nou mod de a rula reclame – într-un mod etic"
Category Mai vechiPosted on 0 comentarii la IBM suspendă publicitatea de pe X după ce reclamele companiei au apărut lângă postări pro-naziste

IBM suspendă publicitatea de pe X după ce reclamele companiei au apărut lângă postări pro-naziste

Problemele legate de publicitatea și moderarea laxă a conținutului nu par să se oprească pentru X, fosta Twitter. Platforma condusă de Elon Musk este …
Citește mai mult "IBM suspendă publicitatea de pe X după ce reclamele companiei au apărut lângă postări pro-naziste"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Compania-mamă a The Guardian anunță că nu va mai afișa reclame la pariuri

Compania-mamă a The Guardian anunță că nu va mai afișa reclame la pariuri

Toate publicațiile online și offline din portofoliul Guardian Media Group - inclusiv The Guardian, The Observer și The Guardian Weekly - vor interzice publicitatea pentru jocurile de noroc, argumentând că nu este etic să iei bani de la servicii care …
Citește mai mult "Compania-mamă a The Guardian anunță că nu va mai afișa reclame la pariuri"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Google lansează o arhivă a reclamelor pe care le rulează

Google lansează o arhivă a reclamelor pe care le rulează

Google implementează o arhivă a tuturor reclamelor pe care le rulează pe platformele sale. Denumită ”Ads Transparency Center” (centrul de transparență a reclamelor), funcția permite utilizatorilor să accese detalii despre cine e în spatele unei recla…
Citește mai mult "Google lansează o arhivă a reclamelor pe care le rulează"
Category Mai noiPosted on 2 comentariu la Pierderile continuă la Twitter. Cheltuielile pentru reclame online au scăzut cu peste 702, în decembrie

Pierderile continuă la Twitter. Cheltuielile pentru reclame online au scăzut cu peste 70%, în decembrie

Pierderile suferite de Twitter din cauza plecării mai multor agenții de publicitate nu par să se oprească. Luna decembrie a continuat trendul descende…
Citește mai mult "Pierderile continuă la Twitter. Cheltuielile pentru reclame online au scăzut cu peste 70%, în decembrie"