Category Mai noiPosted on 0 comentarii la X va permite brandurilor să ruleze reclamele doar pe profilurile unor creatori de conținut selecți

X va permite brandurilor să ruleze reclamele doar pe profilurile unor creatori de conținut selecți

X, fosta Twitter, continuă să aducă schimbări strategiei sale din domeniul publicității online, astfel încât să convingă marile companii că platforma …
Citește mai mult "X va permite brandurilor să ruleze reclamele doar pe profilurile unor creatori de conținut selecți"
Category Mai noiPosted on 1 comentariu la Meta amenință Canada cu blocarea accesului la știri dacă introduce Legea privind știrile online

Meta amenință Canada cu blocarea accesului la știri dacă introduce Legea privind știrile online

Meta își continuă amenințările la adresa țărilor care doresc să reglementeze relația dintre platforme tech și editorii de presă. Pentru o scurtă perio…
Citește mai mult "Meta amenință Canada cu blocarea accesului la știri dacă introduce Legea privind știrile online"
Category Mai noiPosted on 1 comentariu la De ce sunt reclamele importante pentru companiile Big Tech

De ce sunt reclamele importante pentru companiile Big Tech

Pentru că le aduc bani. Ăsta ar fi răspunsul simplu și scurt. Dacă privim în detaliu, reclamele reprezintă principala sursă de venit pentru mulți giganți tehnologici, iar asta se traduce în anumite politici sau strategii pe care companiile le adoptă.…
Citește mai mult "De ce sunt reclamele importante pentru companiile Big Tech"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Twitter asigură companiile de publicitate că planurile lui Elon Musk nu vor spori toxicitatea

Twitter asigură companiile de publicitate că planurile lui Elon Musk nu vor spori toxicitatea

Twitter caută să liniștească agenții de publicitate cu privire la achiziția companiei de către Elon Musk. După ce vestea că Twitter va deveni propriet…
Citește mai mult "Twitter asigură companiile de publicitate că planurile lui Elon Musk nu vor spori toxicitatea"
Category Mai noiPosted on 1 comentariu la Publicațiile din Germania se plâng Comisiei Europene cu privire la decizia Google de a renunța la cookie-urile terțe

Publicațiile din Germania se plâng Comisiei Europene cu privire la decizia Google de a renunța la cookie-urile terțe

Comisarul european pentru competiție, Margrethe Vestager, a primit o plângere din partea publicațiilor germane din domeniul media cu privire la decizi…
Citește mai mult "Publicațiile din Germania se plâng Comisiei Europene cu privire la decizia Google de a renunța la cookie-urile terțe"
Category Mai noiPosted on 2 comentariu la 200 de ziare cer în instanță despăgubiri din partea Google și Facebook

200 de ziare cer în instanță despăgubiri din partea Google și Facebook

Peste 200 de ziare din SUA dau în judecată Google și Facebook, acuzând că giganții tech manipulează piața de publicitate în devafoarea publicațiilor lor. Cele 200 de ziare sunt adunate sub umbrela a 30 de companii care au acționat în instanță practic…
Citește mai mult "200 de ziare cer în instanță despăgubiri din partea Google și Facebook"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Google News se va relansa în Spania, după ce legea plăților obligatorii către ziare a fost modificată

Google News se va relansa în Spania, după ce legea plăților obligatorii către ziare a fost modificată

Google News revine în Spania după șapte ani de când autoritățile au decis introducerea legii care obliga gigantul tehnologic să plătească presa lunar.…
Citește mai mult "Google News se va relansa în Spania, după ce legea plăților obligatorii către ziare a fost modificată"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Agenții de publicitate cheltuiesc 2,6 miliarde de dolari pe site-uri web de dezinformare

Agenții de publicitate cheltuiesc 2,6 miliarde de dolari pe site-uri web de dezinformare

Un studiu realizat de platformele de safe advertising NewsGuard și Comscore arată că site-urile cu conținut dezinformator obțin anual miliarde de dola…
Citește mai mult "Agenții de publicitate cheltuiesc 2,6 miliarde de dolari pe site-uri web de dezinformare"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Daily Mail a dat în judecată Google pentru că ar fi pus monopol pe spațiul publicitar

Daily Mail a dat în judecată Google pentru că ar fi pus monopol pe spațiul publicitar

Ziarul britanic Daily Mail a dat în judecată gigantul Google, acuzând compania că ar fi pus monopol pe spațiul publicitar și că favorizează în mod voit unele publicații în detrimentul altora. În plângerea formulată de Daily Mail, depusă  la Curtea…
Citește mai mult "Daily Mail a dat în judecată Google pentru că ar fi pus monopol pe spațiul publicitar"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Facebook răspunde la presiunile presei prin promovarea beneficiilor pe care le au publisherii de pe urma Instant Articles

Facebook răspunde la presiunile presei prin promovarea beneficiilor pe care le au publisherii de pe urma Instant Articles

Facebook se află în acest moment în tensiuni cu guvernul și publisherii australieni, care cer companiilor tehnologice să plătească conținutul din pres…
Citește mai mult "Facebook răspunde la presiunile presei prin promovarea beneficiilor pe care le au publisherii de pe urma Instant Articles"