Meta își continuă amenințările la adresa țărilor care doresc să reglementeze relația dintre platforme tech și editorii de presă. Pentru o scurtă perio…
Pentru că le aduc bani. Ăsta ar fi răspunsul simplu și scurt. Dacă privim în detaliu, reclamele reprezintă principala sursă de venit pentru mulți giga…
Twitter caută să liniștească agenții de publicitate cu privire la achiziția companiei de către Elon Musk. După ce vestea că Twitter va deveni proprietatea privată a miliardarului, multe voci au început să-și exprime îngrijorarea cu privire la normele…
Comisarul european pentru competiție, Margrethe Vestager, a primit o plângere din partea publicațiilor germane din domeniul media cu privire la decizi…
Peste 200 de ziare din SUA dau în judecată Google și Facebook, acuzând că giganții tech manipulează piața de publicitate în devafoarea publicațiilor l…
Google News revine în Spania după șapte ani de când autoritățile au decis introducerea legii care obliga gigantul tehnologic să plătească presa lunar. Reîntoarcerea serviciului de agregare a știrilor vine în contextul în care Spania și-a modificat le…
Un studiu realizat de platformele de safe advertising NewsGuard și Comscore arată că site-urile cu conținut dezinformator obțin anual miliarde de dola…
Ziarul britanic Daily Mail a dat în judecată gigantul Google, acuzând compania că ar fi pus monopol pe spațiul publicitar și că favorizează în mod voi…
Facebook se află în acest moment în tensiuni cu guvernul și publisherii australieni, care cer companiilor tehnologice să plătească conținutul din presă folosit - moment care pare potrivit pentru prezentarea beneficiilor pe care presa le-a avut de pe …
După mulți ani în care autoritățile franceze se chinuie să obțină mai multe drepturi pentru publisheri în fața marilor companii tehnologice, Google a …