
Popa gafează din nou. Raport plin de dezacorduri
Ministrul Educației, Valentin Popa, ține morțiș să facă knockout limba română de fiecare dată când are ocazia. Chiar dacă în ianuarie a precizat că se va strădui să aibă un limbaj perfect, după șase luni de mandat se pare că străduința ministrului nu a dat roade.
În ultima conferință de presă în care și-a prezentat bilanțul celor 6 luni de când a preluat portofoliul Ministerului Educației Naționale, Valentin Popa nu se dezice. Raportul de activitate al ministrului a ieșit în evidență prin greșelile gramaticale și de exprimare pe care Popa le-a făcut.
Printre acestea, cea mai grosolană a fost lipsa dezacordului dintre subiect şi predicat, ministrul Educaţiei folosind un verb la singular pentru un subiect la plural.
Pe lângă greșelile de limbă, Popa a făcut pauze lungi și a avut dificultăți când a încercat să explice de ce este important ca absolvenții școlii gimnaziale să își continue studiile.
Greșeli precum: „manualele şcolare este un subiect intens” sau „sunt pregătiţi aproape şapte mii de cadre didactice” au marcat discursul ministrului.
Bilanțul gafelor gramaticale pentru care Popa a devenit celebru:
Articole asemănătoare
X se supune ordinelor Curții Supreme din Brazilia
O membră a Congresului SUA amenință PBS pentru descrierea salutului nazist al lui Musk
Uniunea Europeană impune sancțiuni Belarusului pentru arestarea jurnalistului Roman Protasevici
Facebook se opune împărțirii veniturilor din publicitate cu publisherii australieni
Aplicația anti-fake news unică în lume, creată de o echipă de clujeni