Popa gafează din nou. Raport plin de dezacorduri

Ministrul Educației, Valentin Popa, ține morțiș să facă knockout limba română de fiecare dată când are ocazia. Chiar dacă în ianuarie a precizat că se va strădui să aibă un limbaj perfect, după șase luni de mandat se pare că străduința ministrului nu a dat roade.

În ultima conferință de presă în care și-a prezentat bilanțul celor 6 luni de când a preluat portofoliul Ministerului Educației Naționale, Valentin Popa nu se dezice. Raportul de activitate al ministrului a ieșit în evidență prin greșelile gramaticale și de exprimare pe care Popa le-a făcut.

Printre acestea, cea mai grosolană a fost lipsa dezacordului dintre subiect şi predicat, ministrul Educaţiei folosind un verb la singular pentru un subiect la plural.

Pe lângă greșelile de limbă, Popa a făcut pauze lungi și a avut dificultăți când a încercat să explice de ce este important ca absolvenții școlii gimnaziale să își continue studiile.

Greșeli precum:  „manualele şcolare este un subiect intens” sau „sunt pregătiţi aproape şapte mii de cadre didactice” au marcat discursul ministrului.

 

 

Bilanțul gafelor gramaticale pentru care Popa a devenit celebru: