Twitter primește o excepție în App Store care permite redenumirea platformei în ”X”

Twitter a reușit să-și schimbe, într-un final, numele din magazinul de aplicații al Apple, App Store. Întârzierea a fost cauzată de anumite regulie ce nu permiteau ca aplicațiile să aibă numele format dintr-o singură literă.

Lucrurile nu au rămas așa, iar Twitter s-a schimbat în ”X” în App Store, lucru ce presupune că Apple a făcut o excepție de la regulile sale și a oferit o permisiune specială pentru platforma de social media. Conform The Verge, gigantul american nu vrea să mai fie în centrul unor controverse în care este implicat și Elon Musk. Asta după ce Tim Cook, șeful Apple, a trebuit – anul trecut la finalul lunii noimebrie – să se întâlnească cu acesta pe fondul unor zvonuri că Twitter ar fi retras din App Store.

Săptămâna trecută, Musk a decis să schimbe întreaga identitate vizuală a Twitter și a renunțat, pe rând, la logo-ul și numele platformei, înlocuindu-le cu un simplu ”X”. Miliardarul a făcut schimbări și la sediul companiei, unde a dat jos vechea firmă cu Twitter și a urcat un x gigantic pe acoperiș. Între timp, însă, a trebuit să-l dea jos pentru că a fost instalat ilegal și deranja complexele de apartamente din zonă cu lumina puternică pe care o emana.

În această dimineață, inspectorii în construcții au observat că structura a fost demontată. Proprietarului i se vor percepe taxe pentru instalarea nepermisă a structurii luminoase”, au declarat autoritățile din orașul San Francisco, conform Reuters.

Specialiștii din cadrul departamentului pentru inspecția clădirilor au mai spus că, în cursul weekendului, compania le-a refuzat de două accesul pe acoperiș pentru inspecția logo-ului.

Întreaga tevatură de a șterge orice urmă din vechea identitate a companiei este bine rezumată de stângăcia de care Musk și echipa sa dau dovadă în perioada aceasta. Reacțiile negative ale utilizatorilor, dar și a pieței ar trebuie să fie semnale suficiente legate de graba de a elimina Twitter. Să ștergi cu buretele un brand ce s-a dezvoltat constant în ultimii 15 ani, cu o recunoaștere globală și care a reușit să strângă miliarde de dolari, nu e deloc cea mai înțeleaptă decizie.

1 Comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *