Facebook vrea să reducă discriminarea și atacurile la adresa publicațiilor
Utilizatorii Facebook și firmele ce folosesc platforma pentru promovare trebuie să știe că gigantul american va face o serie de schimbări.
În primul rând, compania lui Mark Zuckerberg a anunțat că va limita posibilitatea de a exclude segmente de public pe motiv de etnie sau religie, pentru a diminua riscurile de discriminare. Platforma de socializare dispune de 5.000 de targetare a reclamelor, conform Startupcafe.ro.
”Deși aceste opțiuni au fost folosite în mod legitim pentru a ajunge la persoanele interesate de un anumit produs sau serviciu, considerăm că reducerea riscului de abuz este mai importantă. Ne-am angajat să protejăm oamenii de publicitatea discriminatorie pe platformele noastre”, a comunicat Facebook.
Mai mult decât atât, o altă problemă abordată de platformă este legată de abuzul funcției ”raportează ca fake news”, pe care anumiți utilizatori o foloseau pentru a ataca publicații respectabile și articole corecte, doar pentru că nu sunt în concordanță cu viziunile personale.
Articole asemănătoare
Compania din spatele spyware-ului Predator, sancționată de SUA
Facebook lansează un sistem de alertă pentru localizarea copiilor dispăruți din România
Google News s-ar putea întoarce în Spania. Compania Alphabet ar negocia acorduri individuale cu industria media
Elon Musk dă în judecată o organizație de cercetare a dezinformării pentru că a speriat agenții de publicitate
Rusia a sporit atacurile cibernetice împotriva țărilor NATO