Fața ta poate fi vândută pentru reclame, fără ca tu să primești ceva la schimb
Alfi Inc., o companie mică de software de inteligență artificială (AI), are planuri ambițioase de a utiliza recunoașterea facială pentru a direcționa reclame individualizate către oameni, în timp ce trec printr-un aeroport, un centru comercial sau se uită la un ecran din tetiera unui taxi.
Ideea stârnește unele dintre aceleași îngrijorări cu privire la confidențialitate care au împiedicat chiar și giganții tehnologici mai tradiționali. Software-ul Alfi este conceput pentru a afișa reclame oamenilor în funcție de vârstă, gen și etnie, fără a identifica în mod specific persoana respectivă. Folosind „indicii faciale mici”, compania spune că poate oferi apoi agențiilor de publicitate informații despre reacția unei persoane la un produs.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Redistribuirea online a criticilor la adresa Chinei încalcă noua lege a securității din Hong Kong
Influencerii și politicienii contribuie la propagarea dezinformării privind coronavirusul
Conferință pe tema fake news, organizată de IPP și o publicație mare online
Cum se vede candidatura Vioricăi Dăncilă prin reclamele plătite de pe Facebook
Jurnalistă spaniolă, agresată sexual în timp ce relata în direct. Agresorul ei a fost arestat