
Fața ta poate fi vândută pentru reclame, fără ca tu să primești ceva la schimb
Alfi Inc., o companie mică de software de inteligență artificială (AI), are planuri ambițioase de a utiliza recunoașterea facială pentru a direcționa reclame individualizate către oameni, în timp ce trec printr-un aeroport, un centru comercial sau se uită la un ecran din tetiera unui taxi.
Ideea stârnește unele dintre aceleași îngrijorări cu privire la confidențialitate care au împiedicat chiar și giganții tehnologici mai tradiționali. Software-ul Alfi este conceput pentru a afișa reclame oamenilor în funcție de vârstă, gen și etnie, fără a identifica în mod specific persoana respectivă. Folosind „indicii faciale mici”, compania spune că poate oferi apoi agențiilor de publicitate informații despre reacția unei persoane la un produs.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Comisiile de specialitate din Parlamentul European, de acord cu proiectul de lege privind AI
România, văzută ca o companie: 12% din români ar aplica pentru postul de premier
Recomandările redacției: Schimbările climatice îi privesc și pe jurnaliști, iar încrederea în media poate fi recâștigată
Alegătorii americani, îndemnați prin apeluri telefonice să stea acasă. FBI ar ancheta posibila tentativă de influențare a votului
Zeci de organizații de caritate britanice se alătură boicotului împotriva Facebook