
Fața ta poate fi vândută pentru reclame, fără ca tu să primești ceva la schimb
Alfi Inc., o companie mică de software de inteligență artificială (AI), are planuri ambițioase de a utiliza recunoașterea facială pentru a direcționa reclame individualizate către oameni, în timp ce trec printr-un aeroport, un centru comercial sau se uită la un ecran din tetiera unui taxi.
Ideea stârnește unele dintre aceleași îngrijorări cu privire la confidențialitate care au împiedicat chiar și giganții tehnologici mai tradiționali. Software-ul Alfi este conceput pentru a afișa reclame oamenilor în funcție de vârstă, gen și etnie, fără a identifica în mod specific persoana respectivă. Folosind „indicii faciale mici”, compania spune că poate oferi apoi agențiilor de publicitate informații despre reacția unei persoane la un produs.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Google avertizează: autentificarea prin Bluetooth, vulnerabilă
Cum plănuiește un startup canadian să reînvie jurnalismul local
The New York Times continuă să aibă probleme cu Twitter: Elon Musk a dat shadowban contului
Operațiunea „Spamouflage”: Meta a dejucat o amplă campanie de dezinformare pro-China
Școala în vremea coronavirusului: TVR va difuza materiale educative pentru elevi