
Fața ta poate fi vândută pentru reclame, fără ca tu să primești ceva la schimb
Alfi Inc., o companie mică de software de inteligență artificială (AI), are planuri ambițioase de a utiliza recunoașterea facială pentru a direcționa reclame individualizate către oameni, în timp ce trec printr-un aeroport, un centru comercial sau se uită la un ecran din tetiera unui taxi.
Ideea stârnește unele dintre aceleași îngrijorări cu privire la confidențialitate care au împiedicat chiar și giganții tehnologici mai tradiționali. Software-ul Alfi este conceput pentru a afișa reclame oamenilor în funcție de vârstă, gen și etnie, fără a identifica în mod specific persoana respectivă. Folosind „indicii faciale mici”, compania spune că poate oferi apoi agențiilor de publicitate informații despre reacția unei persoane la un produs.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Aproape jumătate dintre români spun că sunt plictisiți de reclamele de pe rețelele de socializare
Un jurnalist rus riscă zece ani de închisoare pentru publicarea de ”fake news” despre armată
Meta a redus echipele anti-dezinformare înainte de alegerile din 2024, ceea ce ridică îngrijorări
Europa FM, Virgin Radio și Vibe FM, vândute unui magnat ceh al cărui nume este legat de Panama Papers
Vremea QAnon pe Facebook (aproape) a luat sfârșit. Compania va elimina orice cont asociat conspirației