Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Dezinformarea rusă continuă să se răspândească în Europa, în ciuda sancțiunilor

Dezinformarea rusă continuă să se răspândească în Europa, în ciuda sancțiunilor

Atunci când UE a interzis două dintre cele mai cunoscute canale de dezinformare rusești, părea o victorie importantă. Timp de ani de zile, Sputnik și …
Citește mai mult "Dezinformarea rusă continuă să se răspândească în Europa, în ciuda sancțiunilor"
Category Mai vechiPosted on 0 comentarii la Propaganda rusă a intrat pe geam în România: Sputnik funcționează, dar pe alt domeniu

Propaganda rusă a intrat pe geam în România: Sputnik funcționează, dar pe alt domeniu

Propaganda rusă, dată pe ușă afară de Republica Moldova, a intrat pe geam înapoi, semn că nu se lasă duși atât de ușor. Site-ul Sputnik, un cunoscut canal de propagandă rusă în fostul bloc sovietic, funcționează - dar pe alt domeniu. Manipulările …
Citește mai mult "Propaganda rusă a intrat pe geam în România: Sputnik funcționează, dar pe alt domeniu"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Canalul rus de propagandă RT ar putea fi interzis în Marea Britanie

Canalul rus de propagandă RT ar putea fi interzis în Marea Britanie

Autoritatea pentru reglementarea mass-mediei din Marea Britanie va analiza situația canalului rus de propagandă RT (Russia Today), după ce Executivul condus de Boris Johnson a cerut revizuirea statutului acesteia. Inițiativa aparține ministrului p…
Citește mai mult "Canalul rus de propagandă RT ar putea fi interzis în Marea Britanie"
Category Mai noiPosted on 1 comentariu la Cele mai populare știri de pe Twitter privind vaccinul AstraZeneca conțin dezinformare

Cele mai populare știri de pe Twitter privind vaccinul AstraZeneca conțin dezinformare

Serul anti-Covid produs de compania biofarmaceutică britanică AstraZeneca, în colaborare cu Universitatea Oxford, nu are cea mai bună reputație, însă …
Citește mai mult "Cele mai populare știri de pe Twitter privind vaccinul AstraZeneca conțin dezinformare"
Category Mai noiPosted on 3 comentariu la Postul RT a fost interzis în Letonia pentru legăturile cu un mogul aflat sub sancțiunea UE

Postul RT a fost interzis în Letonia pentru legăturile cu un mogul aflat sub sancțiunea UE

Lenotia a interzis recent postul de televiziune RT, considerat a fi unul dintre organele de propagandă ale Kremlinului, pe motiv că aceasta ar fi controlată de către un mogul de presă aflat sub sancțiunea Uniunii Europene. Consiliul Național al Le…
Citește mai mult "Postul RT a fost interzis în Letonia pentru legăturile cu un mogul aflat sub sancțiunea UE"
Category Mai vechiPosted on 0 comentarii la Fondatorul versiunii românești a Russia Today a vrut să se alăture PLUS. Partidul, însă, s-a dezis de el

Fondatorul versiunii românești a Russia Today a vrut să se alăture PLUS. Partidul, însă, s-a dezis de el

Dan Mușetoiu s-a făcut cunoscut întâi pentru conducerea postului TV The Money Channel și apoi pentru încercarea sa de a ține în viață versiunea române…
Citește mai mult "Fondatorul versiunii românești a Russia Today a vrut să se alăture PLUS. Partidul, însă, s-a dezis de el"