Digi24 lansează Școala de Media: „Drumul tău în industria media începe aici”
Digi24 a lansat astăzi Școala de Media, un proiect adresat celor care doresc să facă primul pas în industria media alături de profesioniști.
Cursurile pe care instituția media le propune combină partea teoretică cu practica. Astfel, cei care se înscriu în proiect vor avea atât „ore de curs şi proiecte, dar şi ore de lucru în redacţie”. „Vei merge la fimări, vei face ştiri, vei munci cot la cot cu profesioniştii care îţi vor urmări progresul şi te vor ghida”, promite proiectul.
„Şcoala de media Digi24 a pornit din dorinţa profesioniştilor acestui post de televiziune de a oferi industriei media următoarele generaţii de jurnalişti, antrenaţi la cele mai înalte standarde profesionale şi etice. Şansa pe care le-o oferă şcoala noastră celor care vor să cunoască domeniul „pe dinăuntru” este să înveţe împreună cu cei mai buni. Este felul în care profesioniştii noştri, recunoscuţi pentru programe de ştiri relevante şi echilibrate, împărtăşesc din secretele succesului lor tuturor celor care vor să practice jurnalismul de calitate”, se mai arată pe site-ul proiectului.
Printre traineri se numără jurnaliști de televiziune precum Cosmin Prepliceanu, Teodora Tompea, Lucian Mîndruță sau Andreea Georgescu. De exemplu, Teodora Tompea va ține cursul „Dinamica directului”, care presupune cunoașterea calităților unui prezentator sau a unui realizator TV, însă cursurile propuse de Digi24 nu se limitează la televiziune.
Cursanții vor mai învăța despre bazele comunicării media, cum să editeze reportaje, cum sunt produse emisiunile de știri, dar și regulile presei online.
Articole asemănătoare
Un jurnalist georgian care l-a insultat pe Putin, ținta unui asasinat eșuat. Atacatorul ar fi un cetățean rus
ChatGPT ar putea deschide ușa pentru noi campanii de dezinformare. Amenințările și dificultățile inteligenței artificiale
Cât de mare este neîncrederea românilor în autorități: 3 din 10 cetățeni nu s-ar vaccina împotriva coronavirus
Meta, amendată cu 390 de milioane de euro pentru datele personale folosite în scop publicitar
Un interviu cu Donald Trump, șters de Facebook de pe platformă