De unde s-au informat românii în ziua alegerilor. Topul celor mai urmărite televiziuni pe 10 noiembrie

Primul tur al alegerilor prezidențiale a stabilit o serie de noi recorduri. Avem primul candidat femeie care a ajuns să devină challenger principal al președintelui în funcție, iar diaspora a depășit propriul record în materie de mobilizare la vot. Toate aceste evenimente au făcut românii să urmărească atent posturile TV sau site-urile de știri. Cu toate acesta, în ziua alegerilor prezidențiale, oamenii s-au informat cu privire la rezultate de pe mai multe canale de știri, cele mai urmărite fiind Pro TV, România TV, Digi24 și Antena 3.

Lider de audiență în rândul categoriei de public comercial a fost ProTV. Postul a adunat în fața televizorelor mai bine de 800.000 de persoane, obținând un rating de 4.6%.

România TV s-a plasat pe locul doi în top, peste 630.000 de oameni au vizionat canalul de știri pe tot parcursul zilei. Punctul culminat al zilei a fost stabilit, fără doar și poate, la ora 21:00, când toată România aștepta cu sufletul la gură publicarea Exitpoll-urilor, ce arătau rezultatele parțiale ale candidaților la alegerile prezidențiale, potrivit paginademedia.ro.

Alături de cele două mari televiziuni, urmează postul Antena 3, acesta generând curiozitatea a peste 500.000 de români din toată țara, în legătură cu rezultatele mult așteptate.

Digi24 a fost cel de-al patrulea canal de știri cu cei mai mulți telespectatori, pe lângă acestea următoarele în top, au fost B1 TV care a avut un număr de aproximativ 120.000, iar Realitatea de peste 100.000.

La nivel urban, cea mai vizionată a fost Pro TV, urmată de România TV cu 350.000 de oameni. Antena 3 este a treia cea mai vizionată televiziune de știri la oraș, fiind succedată de Digi24, având peste 150.000 de privitori. B1 TV și Realitatea Plus au avut 70.000 de persoane fiecare.

Antena 3 a fost cea mai urmărită de către persoanele cu vârste între 18 și 49 de ani, iar Digi24 și România TV au fost următoarele în acest top. În rândul acestui tip de audiență România Tv, din totalul de peste 600.000, a avut doar 62.000.