Românii din țară, ținta reclamei despre votul din diaspora, promovată de AEP pe Facebook


Alexandra Minea
Românii din țară, ținta reclamei despre...

După situațiile tensionate din timpul alegerilor europarlamentare, a fost introdusă pentru români opțiunea de a se înscrie pentru votul prin corespondență sau pentru votarea la o secție din străinătate, lucru ce ar trebui să ușureze situația celor ce, în mai 2019, au stat timp de mai multe ore la cozile din străinătate, pentru a-și exprima intenția.

În acest sens, Autoritatea Electorală Permanentă a promovat pe rețelele de socializare mai multe reclame privind înregistrarea românilor din afara țării. Totuși, Ziare.com a remarca faptul că a avut loc o încurcătură și au fost targetați cetățenii aflați pe teritoriul României, deși programul se adresează celor ce vor fi, în timpul celor două tururi, într-un alt stat.

AEP a promovat timp de șase luni publicitate pe teme sociale, alegeri sau politică, în valoare de aproximativ 3 mii de lei, după cum menționează publicația menționată, citând date furnizate de biblioteca de reclame a Facebook.

Această reclamă, de exemplu, a fost activă în perioada 13 Sept 2019 – 15 Sept 2019 (până în ultima zi de înscriere) și a fost afișată într-o proporție mai mare bărbaților cu vârste cuprinse între 18-54 de ani, precum și femeilor din grupele de vârstă 55-64 și 65+.

Mai mult decât atât, ea a fost afișată utilizatorilor din județele Bacău, Suceava, Iași, Timiș și altele. Pe lista afișată de Facebook nu se regăsește nicio locație dinafara țării, iar situația se repetă la toată publicitatea plătită de AEP pentru www.votstrainatate.ro.

Arată comentariile (0)

Comentarii

Articole asemănătoare

Noutăți

Yahoo! vinde preferințele clienților săi altor companii

Supriză din partea Yahoo: compania americană le oferă altor firme posibilitatea să achiziționeze date despre preferințele clienților săi....

Adăugat pe de Alexandra Minea
Noutăți

Anul ăsta, iepurașul nu mai vine la Facebook: Playboy și-a șters contul de pe rețeaua de socializare

La început a fost Mozilla, care și-a retras publicitatea plătită. Apoi a fost Commerzbank, care a făcut același lucru. Apoi au urmat Tesla și...

Adăugat pe de Sandu Smaranda