Dacă va convinge agenții de publicitate, Threads ar putea genera miliarde de dolari pentru Meta

Threads are un potențial destul mare pentru a mai rotunji veniturile anuale ale Meta. Noua platformă de social media dezvoltată de gigantul american ar putea genera miliarde de dolari, dacă va reuși să convingă agenții de publicitate să vină să-și vindă serviciile în spațiile sale.

În acest moment, Threads nu se află în cel mai plăcut punct al său, mai ales după ce platforma a reușit să atingă 100 de milioane de utilizatori înscriși, asta doar în câteva zile de la lansare. Acum, rețeaua trebuie să-i facă pe utilizatori să rămână acolo, după ce numărul zilnic de utilizatori a scăzut constant.

Nu e o problemă atât de gravă, având în vedere că experiența de pe Threads este una nefinisată, Meta anunțând că platforma va continua să fie dezvoltată. Un număr cât mai mare de oameni e mereu un plus în fața agenților de publicitate, iar Mark Zuckerberg știe acest lucru, motiv pentru care nici nu a dat drumul reclamelor pe Threads.

Firmele de analiză din industria publicității online, citate de Reuters, oferă o perspectivă foarte bănoasă pentru Meta. Acestea estimează că Threads ar putea aduce între două sau trei miliarde de dolari în perioada 2024-2027. Unele sunt chiar mai optimiste și ridică veniturile la opt miliarde de dolari, pe lângă cele peste 100 de miliarde, pe care Meta le generează din celelalte servicii ale sale.

Mai mult, unele branduri deja își fac planuri de stabilire a unui buget pentru reclamele sau campaniile destinate a fi rulate pe Threads. Meta știe – și are și banii necesari – să facă un produs atractiv pentru agenții publicitari. Facebook și Instagram sunt dovada clară că Meta, în ciuda tuturor problemelor despre data personale, incitări la violență și răspândire a dezinformării, reușește să rămână un colos pe piața reclamelor digitale.

Pe lângă asta, momentul este cât se poate de oportun. Twitter începe să nu mai existe, iar veniturile generate de publicitatea online a platformei conduse de Elon Musk au scăzut cu 50%. Schimbarea totală a brandului Twitter (de la numele companiei și până la logo) sigur nu va ajuta platforma să recâștige încrederea brandurilor, chiar dacă Musk speră la un nou început.

Conform Reuters, analiștii se așteapta că veniturile Meta să crească cu 8% în acest trimestru. Dacă Threads a jucat sau nu un rol în acest lucru, e greu de estimat, însă e clar că o platformă care a atins 100 de milioane de utilizatori în doar câteva zile reprezintă o rampă de lansare promițătoare pentru planurile Meta.

Reacțiile au fost pozitive la ce a oferit Threads până acum, iar așteptările sunt ca lucrurile să se dezvolte în această direcție. Agenții de publicitate sunt gata, utilizatorii frustrați de disoluția Twitter sunt gata și ei, totul ține de Meta acum.

1 Comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *