Unele branduri de renume au renunțat să mai posteze pe Threads

Primul semn că lucrurile merg bine pe Threads a început să apară: unele branduri de renume s-au oprit din a mai posta pe noua platformă de social media a Meta. Situația nu este deloc plăcută, mai ales că numărul zilnic de utilizatori a scăzut constant în ultimele luni.

Cele mai recente date legate de engagementul de pe Threads prezintă un peisaj dezolant, comparativ cu perioada imediat de după lansare – moment în care platforma se bucura de 100 de milioane de utilizatori înscriși. La începutul lunii august, doar opt milioane de oameni mai foloseau Threads în mod constant, conform datelor citate de CNN.

Printre aceste milioane se numără și conturile unor companii și branduri majore, care încă își mențin prezența pe platformă. Threads încă are un potențial uriaș de a rotunji veniturile Meta dacă reușește să convingă agenții de publicitate să ruleze reclame acolo. Problema este că rețeaua de socializare este, în continuare, nefinisată și îi lipsește anumite funcții care să facă experiența de acolo la fel de interesantă ca pe (îmi pare rău s-o spun) X, fostul Twitter.

KTLA, o publicația din SUA, a arătat că unele dintre aceste branduri de renume nu au mai postat pe Threads de mai mult de o lună. Printre cele mai mari conturi, care par a fi renunțat la Threads, se numără BBC, NFL (liga profesionistă de fotbal american) și CBS News. În cazul BBC, ultima postare a fost publicată acum 11 săptămâni, atunci când numărul utilizatorilor încă nu scăzuse drastic.

Meta, în mod normal, încearcă acum diferite metode prin care să convingă oamenii să folosească și să se reîntoarcă pe Threads. Dacă vrea cu adevărat să intre în competiție cu X, Meta trebuie să se miște rapid și să implementeze modificările pe care utilizatori le cer și care ar face experiența de pe platformă mult mai interesantă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *