Pentru a împiedica raspândirea dezinformării despre coronavirus, Facebook interzice reclamele înșelătoare
Facebook a anunțat miercuri, printr-un comunicat, că interzice reclamele care abordează coronavirusul într-un mod care induce panică, care garantează un tratament sau susțin vindecarea.
„Spre exemplu, reclamele la măşti care dau de înţeles că acestea sunt singurele încă disponibile sau pretind că sunt garantate pentru prevenirea răspândirii virusului nu vor avea permisiunea de a rula pe platformele noastre”, conform comunicatului citat de către digi24.
De asemenea, compania precizează că va continua să lucreze la stoparea răspândirii dezinformării și de conținut nociv despre virus, în timp ce îi va conecta pe utilizatorii săi la conținut transmis direct de către organizațiile de specialitate din domeniul sănătații.
De cănd a fost raportat pentru prima dată în centrul Chinei, în decembrie 2019, peste 80.000 de oameni au fost infectați cu noul coronavirus, iar aproape 3.000 de bolnavi diagnosticați cu virusul Covid-19 au decedat.
Pe 26 februarie, Organizația Mondială a Sănătații a anunțat că, pentru prima dată de la instalarea simptomelor primului caz identificat, numărul oamenilor infectați din toată lumea îl depășește pe cel din China.
O cerere explozivă de maști și dezinfectant a fost cauzată de panica contaminării cu noul coronavirus, iar mulți incearcă sa beneficieze de ea prin profit.

Articole asemănătoare
Liderul PSD Vaslui comentează incoerent violențele din Piața Victoriei
Twitter se retrage din Codul UE de practică privind dezinformarea
Presa rusă, mai puțin ostilă cu privire la Ucraina, începând cu luna decembrie
Pandemia de COVID-19 crește nevoia oamenilor de a se informa. Cum arată presa în timpul crizei epidemiologice
La un an de la izbucnirea războiului din Gaza, 137 de jurnaliști au murit