Cum se distrează românii? Social-media vs mediile tradiționale (radio-tv) vs internet
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice percepțiile și atitudinile românilor despre diferitele canale mass-media, principalele surse de informare utilizateîn viața de zi cu zi, motivațiile ce stau în spatele acestor alegeri, precum și tipurile de conținut preferate de aceștia, scrie Edițiadedimineață.
Chiar dacă televiziunea rămâne cel mai accesat canal de informare (70%), presa tradițională (televiziune, radio, ziare) pierde teren în fața mediului online.
Conform datelor studiului Reveal Marketing Research, topul surselor de informare accesate de români este alcătuit din televiziune (70%), social media – Facebook, Instagram etc. (68%) și presa online – site-uri de știri, portaluri etc. (56%). Alte alternative menționate de respondenți sunt radio-ul (38%), podcast-ul (24%) sau presa scrisă – ziar/ revistă (23%).
CITIȚI MAI MULTE AICI.

Articole asemănătoare
Izolarea ar contribui la creșterea comportamentului extremist în rândul tinerilor și copiilor
Aplicațiile de supraveghere a examenelor online pot da rateuri
Cum vede presa chineză România: între banalități și aliat SUA, membru NATO
Semnalul tras de Code4Romania, în seara alegerilor: „Autoritățile au făcut un pas în spate în asigurarea transparenței”
Teoriile conspirației au urmări reale: cazul rachetelor anti-grindină. Pagube ale culturilor agricole, de aproape 200 de milioane de euro