X va permite brandurilor să ruleze reclamele doar pe profilurile unor creatori de conținut selecți
X, fosta Twitter, continuă să aducă schimbări strategiei sale din domeniul publicității online, astfel încât să convingă marile companii că platforma este un loc sigur pentru reclamele acestora. De data aceasta, brandurile vor putea să-și ruleze reclamele lângă postările unor creatorii de conținut de pe o listă selectă.
La sfârșitul anului trecut, X a fost în centrul unui scandal din cauza faptului că mai multe reclame ale unor companii, precum IBM, Apple și Disney, au apărut lângă postări ce lăudau nazismul. Întreaga situație a devenit chiar mai urâtă după ce Elon Musk a dat dreptate în comentarii unui utilizator care răspândea teorii conspiraționiste antisemite.
Scandalul a afectat semnificativ veniturile X, fapt ce a stârnit conducerea să schimbe strategia publicitară. De data aceasta, platforma promite companiilor și agențiilor de publicitate că reclamele lor vor apărea lângă postările unor anumiți creatori de conținut. X va alcătui o listă specială cu acești creatori pentru a se asigura că reclamele nu vor apărea lângă postări controversate sau ofensatoare.
„Agenții de publicitate de pe X pot rula reclame cu ajutorul unei liste selecte de creatori de conținut premium prin intermediul funcției Creator Targeting. Acest lucru înseamnă că advertiserii vor avea mai mult control și vor putea utiliza X Ads Manager pentru a difuza anunțuri în funcție de conținutul creatorilor pe care îi aleg […] În curând, vom adăuga posibilitatea de a difuza anunțuri doar pe profilul unui creator individual – eliminând complet cazul improbabil al unor situații nedorite”, scrie compania într-o postare pe blog.
Nu este clar cât de mare va fi această listă și nici cât vor primii creatorii de conținut dacă sunt optați în acest program, Creator Targeting, mai ales dacă sunt aleși pentru reclamele ce vor apărea exclusiv pe profilul lor.
Ultima schimbare în strategia publicitară a fost imediat după ce Musk a înjurat companiile care au decis să nu mai plătească pentru a rula reclame pe X. Mișcarea presupune ca platforma să se concentreze pe atragerea IMM-urilor pentru a înlocui venitul din partea marilor companii.
Articole asemănătoare
Prima TV si-ar fi găsit cumpărător. Discuțiile cu Plahotniuc nu au avansat
Extremismul aduce mulți bani pe YouTube. Demonetizarea conturilor problematice nu funcționează
Dulăii DNA stau cu ochii pe Dragnea, chiar și după plecarea lui Kovesi
Rusia a blocat peste o mie de site-uri de la începutul războiului din Ucraina
Vulnerabilități cibernetice în sistemele de încărcare ale vehiculelor electrice