X a început testarea abonamentului pentru utilizarea platformei

X, fosta Twitter, a început să testeze abonamentul pentru folosirea platformei. Testul cuprinde doar două țări, anume Filipine și Noua Zeelandă, iar costul este de un dolar pe an. Prezentat sub denumirea ”Not a Bot”, abonamentul este menit să diminueze prezența conturilor spam de pe platformă.

Important de notat este faptul că abonamentul vizează doar utilizatorii care decid să-și facă un cont nou și, aparent, opțiunea e disponibilă doar pe versiunea web a X. Pe lângă dolarul anual, oamenii vor trebui să își verifice contul cu ajutorul unui număr de telefon.

Acest nou test a fost dezvoltat pentru a consolida eforturile noastre deja semnificative de reducere a spam-ului, a manipulării platformei noastre și a activității conturilor automate. Acest lucru va evalua o măsură potențial puternică pentru a ne ajuta să combatem boții și spammerii pe X, echilibrând în același timp accesibilitatea platformei cu valoarea mică a taxei. În cadrul acestui test, utilizatorii existenți nu sunt afectați”, a declarat compania într-o postare pe blogul companiei.

Conform The Verge, însă. termenii și condițiile subscripției indică faptul că utilizatorii vor putea să se aboneze și de pe iOS și Android, în ciuda faptului că pe blogul X nu este menționat acest lucru.

Confuzia și bâlbele din declarațiile publice nu mai sunt o noutate pentru platforma condusă de Elon Musk, dar un lucru e clar: cei care nu vor plăti pentru abonamentul ”Not a Bot” vor putea doar să vizualizeze conținutul de pe platformă, fără să poată interacționa în vreun alt fel.

Corect, citit gratuit, dar 1$/an pentru a scrie. Este singura modalitate de a lupta împotriva boților fără a bloca utilizatorii reali. Acest lucru nu va opri complet boții, dar va fi de 1000 de ori mai greu de manipulat platforma”, a scris Musk pe X.

Existența acestui abonament a fost anunțată de miliardar încă de luna trecută într-o discuție cu prim-ministrul israelian, Benjamin Netanyahu. Conturile de spam au fost problema preferată a lui Musk de când a spus public că vrea să cumpere Twitter.

După finalizarea achiziției, subiectul a mai fost abordat, dar mult mai marginal. Acum, însă, după ce sumele din publicitatea online au scăzut dramatic ca urmare a politicilor laxe de moderare, Musk pare dispus să refolosească această scuză în încercarea de a face X să genereze bani.

1 Comentariu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *