Meta își reorganizează departamentul de PR pentru a face față expunerii negative din presă

Meta își reorganizează departamentul de PR pentru a face față presei care pune compania într-o lumină nu tocmai favorabilă. Noua structură oferă directorilor de comunicare mai multă putere în cadrul organizației pentru a răspunde cu ușurință la eventualele crize de PR, relatează Axios care a reușit să pună mâna pe o notă internă a companiei.

Echipa de comunicare va fi restructurată pentru a fi interfuncțională, pentru a ne asigura că informațiile despre produsele și inovațiile noastre sunt auzite clar și răspicat de către publicul pe care trebuie să-l atingem” a declarat noul șef al departamentului de comunicare al Facebook, Nick Clegg, în nota internă.

Restructurarea îi conferă lui Clegg puterea de a lua decizii politice în numele companiei, responsabilitatea pe care doar Mark Zuckerberg o avea până acum. Axios mai detaliză că printre noile răspunderi pe care departamentul de PR le are este să-i facă pe angajați și pe terții interesați în companie să fie mult mai entuziasmați de proiectul metaverse.

E limpede că Meta vrea să își repare reputația pătată de când dezvăluirile făcute de Frances Haugen au ajuns în presă. Redenumirea companiei și toate schimbările pe care Meta le-a făcut din octombrie până acum au fost o încercare de a limita daunele asupra reputației sale. Nu a funcționat și asta s-a văzut cel mai bine atunci când veniturile pentru 2021 au devenit publice. Meta traversează -în această perioadă- o criză de neîncredere din partea opiniei publice generată nu de presă cum acuză compania, ci de propriile ei practici care lucrează în dauna utilizatorilor, dar se dovedesc a fi profitabile.