KFC își lansează propriul serial
KFC lansează serialul „Social me”, producția fiind inspirată din poveștile tinerilor care sunt mult prea preocupați de imaginea pe care și-o construiesc pe rețelele de socializare, fiind o imagine distorsionată față de varianta reală.
Serialul este inspirit din poveștile reale ale tinerilor care trăiesc prin like-urile pe care le acumulează și este produs sub deviza „Fii pe bune, nu perfect!”.
„Social me” este filmat în 4 episoade și redă momente din viața personajului principal, o tânără care este obsedată să demonstreze prietilor săi virtuali că are o viață perfecta și astfel să strângă o mulțime de like-uri. Prietenul său de nădejde este selfie stick-ul, iar câinele ei reprezintă o sursă care îi aduce popularitate. Personajul principal este actriţa Ana Maria Guran.
Serialul oglindește cea mai mare parte a celor de pe rețelele de socializare, care sunt în căutarea filtrului perfect, a pozei care va genera like-uri si a celor care vor sa creeze o imagine perfecta a vieții lor.
De asemenea, KFC România inaugurează și un nou concept-platformă pentru canalele sale de social media: KFC Social Entertainment Channel. Scopul este de a crea o comunitate unde oamenii vin pentru divertisment.
„Anul acesta ne-am propus să aducem în atenţia publicului unul dintre cele mai mari proiecte realizate de către KFC România în zona de social media. Social Entertainment Channel nu este o platformă de socializare pentru KFC. Este un mod de a produce conținut la standarde adaptate vremurilor în care trăim, care să adreseze probleme actuale. SOCIAL ME este prima producție cu care lansăm acest concept-platformă – adânc înrădăcinată în filosofia brandului KFC, care militează pentru ideea de a fi #pebune, nu #perfect.
Am simțit că este momentul să facem o schimbare, mai ales în contextul în care Facebook transformă ceea ce cunoaștem ca fiind un canal de comunicare într-un canal de entertainment. Deci, noi provocări pentru creatorii de conținut.”, a spus Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.
“Despre social media și despre cum ne influențează s-a tot vorbit până acum, nimic nou legat de acest subiect. Challenge-ul nostru a fost să construim un fir narativ în care să se regăsească majoritatea celor care urmăresc serialul pentru ca la final să poată să internalizeze mesajul fără nicio barieră: viața perfectă este un miraj. Uităm că în acest proces în care punem filtre pe orice, noi construim o altă persoană, foarte diferită de cine suntem cu adevărat, construim un SOCIAL ME care nu ne reprezintă. Acest serial nu este un manifest împotriva social media sau împotriva like-urilor, ci împotriva presiunii de a fi perfecți. SOCIAL ME și platforma KFC Social Entertainment Channel sunt două mișcări puternice din partea unui brand din România – prin intermediul cărora se face tranziția de la publicitate tradițională la entertainment original.”, a menționat Mihai Vasile, scenarist SOCIAL ME.
Articole asemănătoare
RSF cere CPI să investigheze mai multe crime de război israeliene împotriva jurnaliștilor din Gaza
Biden încă nu a ținut o conferință de presă formală ca președinte al SUA. Ce înseamnă asta pentru presa americană
Cele mai mari rețele de socializare vor să atace o lege a Indiei
Epidemiologul Octavian Jurma, despre jurnalista Digi24 Carla Tănasie: „Este mai curajoasă decât Președintele României”
Marile companii din tech ar putea construi mai multe sedii de stocare a datelor pe teritoriul UE