Investiție de 200.000 euro într-o platformă online de vânzări bilete pentru evenimente

De curând a fost anunțată lansarea unei platforme online de vânzare a biletelor pentru evenimente de către o firmă din Iași, IntelligentBee.

Firma ieșeană investește 200.000 de euro în dezvoltarea versiunii MVP a platformei care se adresează  organizațiilor și companiilor naționale și internaționale. Proiectul va fi finalizat până în 2019 și va fi realizat în două etape. Pentru moment, platforma se numește Eventway are funcționalitățile esențiale pentru orice platformă de self-ticketing, precum: bilete nominale livrate imediat, tranzacții efectuate în siguranță, check-in prin aplicație la intrarea în eveniment. Etapa secundară de dezvoltare va implica îmbunătățirea funcțiilor deja existente, precum și implementarea unor noi opțiuni. O funcție unică pe piața din România va fi posibilitatea de a obține feedback post-event, pentru a identifica aspectele ce pot fi îmbunătățite și dezvoltate în organizarea edițiilor următoare. De asemenea, utilizatorii vor avea posibilitatea de a rezerva locuri preferențiale în cadrul evenimentelor, iar aplicația de check-in va fi actualizată constant.”, scrie StartUp Cafe.

Eventway și-a depășit targhetul propus de 40.000 de bilet, în urma colaborării cu Afterhills, cel mai mare festival din zona Moldovei. Pentru anul următor, targhetul este de 100.000 de bilete.

,,Am ales acest model de business pentru că ne dorim ca Eventway să fie o platformă în care clienții plătesc doar pentru ceea ce le aduce valoare. Această valoare poate fi măsurată prin numărul de bilete vândute și e natural să măsurăm performanța platformei având în focus acest indicator. Astfel, ne aliniem interesele cu cele ale clienților și ne dorim ca Eventway să fie un instrument de creștere pentru aceștia”, a declarat Costi Teleman, CEO IntelligentBee.