KFC își lansează propriul serial

KFC lansează serialul „Social me”, producția fiind inspirată din poveștile tinerilor care sunt mult prea preocupați de imaginea pe care și-o construiesc pe rețelele de socializare, fiind o imagine distorsionată față de varianta reală.

Serialul este inspirit din poveștile reale ale tinerilor care trăiesc prin like-urile pe care le acumulează și este produs sub deviza „Fii pe bune, nu perfect!”.

„Social me” este filmat în 4 episoade și redă momente din viața personajului principal, o tânără care este obsedată să demonstreze prietilor săi virtuali că are o viață perfecta și astfel să strângă o mulțime de like-uri. Prietenul său de nădejde este selfie stick-ul, iar câinele ei reprezintă o sursă care îi aduce popularitate. Personajul principal este actriţa Ana Maria Guran.

Serialul oglindește cea mai mare parte a celor de pe rețelele de socializare, care sunt în căutarea filtrului perfect, a pozei care va genera like-uri si a celor care vor sa creeze o imagine perfecta a vieții lor.

De asemenea, KFC România inaugurează și un nou concept-platformă pentru canalele sale de social media: KFC Social Entertainment Channel. Scopul este de a crea o comunitate unde oamenii vin pentru divertisment.

„Anul acesta ne-am propus să aducem în atenţia publicului unul dintre cele mai mari proiecte realizate de către KFC România în zona de social media. Social Entertainment Channel nu este o platformă de socializare pentru KFC. Este un mod de a produce conținut la standarde adaptate vremurilor în care trăim, care să adreseze probleme actuale. SOCIAL ME este prima producție cu care lansăm acest concept-platformă – adânc înrădăcinată în filosofia brandului KFC, care militează pentru ideea de a fi #pebune, nu #perfect.

Am simțit că este momentul să facem o schimbare, mai ales în contextul în care Facebook transformă ceea ce cunoaștem ca fiind un canal de comunicare într-un canal de entertainment. Deci, noi provocări pentru creatorii de conținut.”, a spus Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.  

 

“Despre social media și despre cum ne influențează s-a tot vorbit până acum, nimic nou legat de acest subiect. Challenge-ul nostru a fost să construim un fir narativ în care să se regăsească majoritatea celor care urmăresc serialul pentru ca la final să poată să internalizeze mesajul fără nicio barieră: viața perfectă este un miraj. Uităm că în acest proces în care punem filtre pe orice, noi construim o altă persoană, foarte diferită de cine suntem cu adevărat, construim un SOCIAL ME care nu ne reprezintă. Acest serial nu este un manifest împotriva social media sau împotriva like-urilor, ci împotriva presiunii de a fi perfecți. SOCIAL ME și platforma KFC Social Entertainment Channel sunt două mișcări puternice din partea unui brand din România – prin intermediul cărora se face tranziția de la publicitate tradițională la entertainment original.”, a menționat Mihai Vasile, scenarist SOCIAL ME.