KFC își lansează propriul serial
KFC lansează serialul „Social me”, producția fiind inspirată din poveștile tinerilor care sunt mult prea preocupați de imaginea pe care și-o construiesc pe rețelele de socializare, fiind o imagine distorsionată față de varianta reală.
Serialul este inspirit din poveștile reale ale tinerilor care trăiesc prin like-urile pe care le acumulează și este produs sub deviza „Fii pe bune, nu perfect!”.
„Social me” este filmat în 4 episoade și redă momente din viața personajului principal, o tânără care este obsedată să demonstreze prietilor săi virtuali că are o viață perfecta și astfel să strângă o mulțime de like-uri. Prietenul său de nădejde este selfie stick-ul, iar câinele ei reprezintă o sursă care îi aduce popularitate. Personajul principal este actriţa Ana Maria Guran.
Serialul oglindește cea mai mare parte a celor de pe rețelele de socializare, care sunt în căutarea filtrului perfect, a pozei care va genera like-uri si a celor care vor sa creeze o imagine perfecta a vieții lor.
De asemenea, KFC România inaugurează și un nou concept-platformă pentru canalele sale de social media: KFC Social Entertainment Channel. Scopul este de a crea o comunitate unde oamenii vin pentru divertisment.
„Anul acesta ne-am propus să aducem în atenţia publicului unul dintre cele mai mari proiecte realizate de către KFC România în zona de social media. Social Entertainment Channel nu este o platformă de socializare pentru KFC. Este un mod de a produce conținut la standarde adaptate vremurilor în care trăim, care să adreseze probleme actuale. SOCIAL ME este prima producție cu care lansăm acest concept-platformă – adânc înrădăcinată în filosofia brandului KFC, care militează pentru ideea de a fi #pebune, nu #perfect.
Am simțit că este momentul să facem o schimbare, mai ales în contextul în care Facebook transformă ceea ce cunoaștem ca fiind un canal de comunicare într-un canal de entertainment. Deci, noi provocări pentru creatorii de conținut.”, a spus Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.
“Despre social media și despre cum ne influențează s-a tot vorbit până acum, nimic nou legat de acest subiect. Challenge-ul nostru a fost să construim un fir narativ în care să se regăsească majoritatea celor care urmăresc serialul pentru ca la final să poată să internalizeze mesajul fără nicio barieră: viața perfectă este un miraj. Uităm că în acest proces în care punem filtre pe orice, noi construim o altă persoană, foarte diferită de cine suntem cu adevărat, construim un SOCIAL ME care nu ne reprezintă. Acest serial nu este un manifest împotriva social media sau împotriva like-urilor, ci împotriva presiunii de a fi perfecți. SOCIAL ME și platforma KFC Social Entertainment Channel sunt două mișcări puternice din partea unui brand din România – prin intermediul cărora se face tranziția de la publicitate tradițională la entertainment original.”, a menționat Mihai Vasile, scenarist SOCIAL ME.
Articole asemănătoare
Grupul Intact, ținta unui atac cibernetic. Hackerii ar fi pretins bani
Twitter, anchetată recent de Departamentul de Justiție din SUA
Bătrânii spanioli au învățat cum să depisteze dezinformările răspândite pe WhatsApp cu ajutorul unui curs
Piața de publicitate își revine. Investițiile au depășit nivelul înregistrat înainte de pandemie
Avertismentul unui expert internațional: Rusia s-ar putea amesteca în alegerile din Brazilia și India