Fața ta poate fi vândută pentru reclame, fără ca tu să primești ceva la schimb
Alfi Inc., o companie mică de software de inteligență artificială (AI), are planuri ambițioase de a utiliza recunoașterea facială pentru a direcționa reclame individualizate către oameni, în timp ce trec printr-un aeroport, un centru comercial sau se uită la un ecran din tetiera unui taxi.
Ideea stârnește unele dintre aceleași îngrijorări cu privire la confidențialitate care au împiedicat chiar și giganții tehnologici mai tradiționali. Software-ul Alfi este conceput pentru a afișa reclame oamenilor în funcție de vârstă, gen și etnie, fără a identifica în mod specific persoana respectivă. Folosind „indicii faciale mici”, compania spune că poate oferi apoi agențiilor de publicitate informații despre reacția unei persoane la un produs.
Citiți mai multe pe Editiadedimineata.ro.
Articole asemănătoare
Ce ar trebui să înțelegem din alegerile prezidențiale care tocmai au trecut
ONU denunță limbaj „homofob și rasist” în știrile despre răspândirea variolei maimuței
Care e faza cu reclama de Crăciun a Coca-Cola făcută cu AI
Algoritmul Facebook ar promova în mod activ fenomenul negării Holocaustului
Curtea Supremă din Marea Britanie a decis că inteligența artificială nu poate fi considerată inventator