Category Mai noiPosted on 1 comentariu la Mai bine de jumătate dintre români au renunțat să se mai uite la știri, pentru că îi afectează

Mai bine de jumătate dintre români au renunțat să se mai uite la știri, pentru că îi afectează

Mai bine de jumătate dintre români au renunțat să se mai uite la știri, din cauza sentimentului negativ ce le este produs - este doar unul dintre rezultatele celui mai recent studiu realizat de McCann Worldgroup, pe fondul războiului din Ucraina. …
Citește mai mult "Mai bine de jumătate dintre români au renunțat să se mai uite la știri, pentru că îi afectează"
Category Mai noiPosted on 1 comentariu la Discursurile instigatoare la ură din online au crescut cu 38% de la începutul pandemiei

Discursurile instigatoare la ură din online au crescut cu 38% de la începutul pandemiei

ONG-ul anti-bullying Ditch the Label a desfășurat un studiu care a analizat 263 de milioane de conversații online despre discursul instigator la ură, …
Citește mai mult "Discursurile instigatoare la ură din online au crescut cu 38% de la începutul pandemiei"
Category Mai noiPosted on 1 comentariu la Publicațiile alternative erodează interesul în politică al publicului

Publicațiile alternative erodează interesul în politică al publicului

Oamenii tind să nu mai fie atât de interesați de politică din cauza expunerii la publicații non-mainstream, alternative, arată un studiu publicat în Digital Journalism. Autorii subliniază că publicațiile mici, care susțin că există pentru a corecta …
Citește mai mult "Publicațiile alternative erodează interesul în politică al publicului"
Category Mai noiPosted on 2 comentariu la ”Dezinformarea vizuală” nu înseamnă doar clipuri deepfake, ci și poze ieșite din context

”Dezinformarea vizuală” nu înseamnă doar clipuri deepfake, ci și poze ieșite din context

”Dezinformarea vizuală”, adică intenția de a manipula un individ prin folosirea unor imagini, ne duce cu gândul la cazuri extreme, precum clipurile de…
Citește mai mult "”Dezinformarea vizuală” nu înseamnă doar clipuri deepfake, ci și poze ieșite din context"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Aproximativ 30% din persoanele abonate la un buletin informativ de fact-checking au distribuit dezinformare

Aproximativ 30% din persoanele abonate la un buletin informativ de fact-checking au distribuit dezinformare

Oricât de conștient ai fi cu privire la fenomenul dezinformării, tot există șanse să distribui, la un moment dat, un fake news, o arată un studiu publ…
Citește mai mult "Aproximativ 30% din persoanele abonate la un buletin informativ de fact-checking au distribuit dezinformare"
Category Mai noiPosted on 0 comentarii la Studiu: 9% dintre români cumpără online de mai multe ori pe zi

Studiu: 9% dintre români cumpără online de mai multe ori pe zi

Peste 92% dintre cumpărătorii din 19 piețe europene spun că fac cumpărături online cel puțin o dată pe an. RetailX a chestionat 9.600 de persoane din 19 piețe europene despre obiceiurile lor de cumpărături online. Anchetele au fost efectuate între lu…
Citește mai mult "Studiu: 9% dintre români cumpără online de mai multe ori pe zi"
Category Mai noiPosted on 1 comentariu la Studiile științifice cu metodologie slabă exacerbează criza dezinformării privind COVID-19

Studiile științifice cu metodologie slabă exacerbează criza dezinformării privind COVID-19

Lipsa unui dialog coerent și interesul crescut în criza sanitară din 2020 a dus la apariția multor studii științifice privind modul de transmitere a v…
Citește mai mult "Studiile științifice cu metodologie slabă exacerbează criza dezinformării privind COVID-19"