Publicul român este dominat de atitudini prooccidentale, peste jumătate dintre români având încredere în Vest, în timp ce încrederea în Rusia s-a prăb…
Câte informații pot fi de încredere pe internet? Dacă am învățat ceva în ultimii ani, răspunsul este că nu prea multe. Nici măcar informațiile despre …
Mai bine de jumătate dintre români au renunțat să se mai uite la știri, din cauza sentimentului negativ ce le este produs - este doar unul dintre rezultatele celui mai recent studiu realizat de McCann Worldgroup, pe fondul războiului din Ucraina.
…
Încrederea publică în guvernele care conduc democraţiile lumii s-a prăbuşit la noi cote negative în legătură cu modul de gestionare a pandemiei de cor…
ONG-ul anti-bullying Ditch the Label a desfășurat un studiu care a analizat 263 de milioane de conversații online despre discursul instigator la ură, …
Oamenii tind să nu mai fie atât de interesați de politică din cauza expunerii la publicații non-mainstream, alternative, arată un studiu publicat în Digital Journalism.
Autorii subliniază că publicațiile mici, care susțin că există pentru a corecta …
”Dezinformarea vizuală”, adică intenția de a manipula un individ prin folosirea unor imagini, ne duce cu gândul la cazuri extreme, precum clipurile de…
Oricât de conștient ai fi cu privire la fenomenul dezinformării, tot există șanse să distribui, la un moment dat, un fake news, o arată un studiu publ…
Peste 92% dintre cumpărătorii din 19 piețe europene spun că fac cumpărături online cel puțin o dată pe an. RetailX a chestionat 9.600 de persoane din 19 piețe europene despre obiceiurile lor de cumpărături online. Anchetele au fost efectuate între lu…
Lipsa unui dialog coerent și interesul crescut în criza sanitară din 2020 a dus la apariția multor studii științifice privind modul de transmitere a v…