
Cum se distrează românii? Social-media vs mediile tradiționale (radio-tv) vs internet
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice percepțiile și atitudinile românilor despre diferitele canale mass-media, principalele surse de informare utilizateîn viața de zi cu zi, motivațiile ce stau în spatele acestor alegeri, precum și tipurile de conținut preferate de aceștia, scrie Edițiadedimineață.
Chiar dacă televiziunea rămâne cel mai accesat canal de informare (70%), presa tradițională (televiziune, radio, ziare) pierde teren în fața mediului online.
Conform datelor studiului Reveal Marketing Research, topul surselor de informare accesate de români este alcătuit din televiziune (70%), social media – Facebook, Instagram etc. (68%) și presa online – site-uri de știri, portaluri etc. (56%). Alte alternative menționate de respondenți sunt radio-ul (38%), podcast-ul (24%) sau presa scrisă – ziar/ revistă (23%).
CITIȚI MAI MULTE AICI.
Articole asemănătoare
Meta va renunța la Facebook News în unele țări europene
O instanță din Hong Kong a condamnat doi jurnaliști pentru instigare la răzvrătire
Cazul lui Jamal Khashoggi: Procurorul saudit neagă implicarea prințului moștenitor
Sondaj IRES. Jurnaliștii n-ar putea să-i convingă pe români să se vaccineze, însă preoții și primarii au mai multe șanse
Prigojin cere publicației Politico să îl ajute să achiziționeze avioane de vânătoare F-35