
Cum se distrează românii? Social-media vs mediile tradiționale (radio-tv) vs internet
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice percepțiile și atitudinile românilor despre diferitele canale mass-media, principalele surse de informare utilizateîn viața de zi cu zi, motivațiile ce stau în spatele acestor alegeri, precum și tipurile de conținut preferate de aceștia, scrie Edițiadedimineață.
Chiar dacă televiziunea rămâne cel mai accesat canal de informare (70%), presa tradițională (televiziune, radio, ziare) pierde teren în fața mediului online.
Conform datelor studiului Reveal Marketing Research, topul surselor de informare accesate de români este alcătuit din televiziune (70%), social media – Facebook, Instagram etc. (68%) și presa online – site-uri de știri, portaluri etc. (56%). Alte alternative menționate de respondenți sunt radio-ul (38%), podcast-ul (24%) sau presa scrisă – ziar/ revistă (23%).
CITIȚI MAI MULTE AICI.
Articole asemănătoare
Rețeaua Parler va reveni pe piață cu ajutorul unei companii tech rusești
Editiadedimineata.ro: ”Ce putem învăța de la țările asiatice despre lupta cu coronavirusul? Începutul crizei medicale în Japonia, văzut prin ochii unei românce”
O jurnalistă ucraineană răpită de ruși, eliberată după ce a înregistrat un clip în care susținea că i-au „salvat viața”
Judecătorii pakistanezi au hotărât arestarea unui jurnalist pentru ”trădare”
Donald Trump difuzează în medie 7 știri false pe zi