Cum se distrează românii? Social-media vs mediile tradiționale (radio-tv) vs internet
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice percepțiile și atitudinile românilor despre diferitele canale mass-media, principalele surse de informare utilizateîn viața de zi cu zi, motivațiile ce stau în spatele acestor alegeri, precum și tipurile de conținut preferate de aceștia, scrie Edițiadedimineață.
Chiar dacă televiziunea rămâne cel mai accesat canal de informare (70%), presa tradițională (televiziune, radio, ziare) pierde teren în fața mediului online.
Conform datelor studiului Reveal Marketing Research, topul surselor de informare accesate de români este alcătuit din televiziune (70%), social media – Facebook, Instagram etc. (68%) și presa online – site-uri de știri, portaluri etc. (56%). Alte alternative menționate de respondenți sunt radio-ul (38%), podcast-ul (24%) sau presa scrisă – ziar/ revistă (23%).
CITIȚI MAI MULTE AICI.

Articole asemănătoare
Chatboții AI sunt infectați de dezinformarea rusă și răspândesc narative pro-Kremlin
Un al șaselea jurnalist a fost găsit mort în Ucraina. Mark Levin lipsea de pe 13 martie
Dana Chera se întoarce pe TV după trei ani de pauză, însă nu la Antena 3: „Am obosit cu cei care pot vorbi despre orice”
Comunitatea OSINT ține evidența crimelor de război comise de Rusia
Rusia amenință că va bloca Wikipedia din cauza unui articol despre invazia Ucrainei