
Cum se distrează românii? Social-media vs mediile tradiționale (radio-tv) vs internet
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice percepțiile și atitudinile românilor despre diferitele canale mass-media, principalele surse de informare utilizateîn viața de zi cu zi, motivațiile ce stau în spatele acestor alegeri, precum și tipurile de conținut preferate de aceștia, scrie Edițiadedimineață.
Chiar dacă televiziunea rămâne cel mai accesat canal de informare (70%), presa tradițională (televiziune, radio, ziare) pierde teren în fața mediului online.
Conform datelor studiului Reveal Marketing Research, topul surselor de informare accesate de români este alcătuit din televiziune (70%), social media – Facebook, Instagram etc. (68%) și presa online – site-uri de știri, portaluri etc. (56%). Alte alternative menționate de respondenți sunt radio-ul (38%), podcast-ul (24%) sau presa scrisă – ziar/ revistă (23%).
CITIȚI MAI MULTE AICI.
Articole asemănătoare
Care e faza cu reclama de Crăciun a Coca-Cola făcută cu AI
Domeniile „.ro” neplătite vor fi șterse, începând de azi
Politician republican, suspendat pe rețelele de socializare după ce a amenințat agenții FBI cu moartea
Versiunea 17.5 a iOS reafișează poze șterse cu ani în urmă
Editiadedimineata: Meghan Markle i-a dezvăluit lui Oprah Winfrey că a avut gânduri suicidale