Cum se distrează românii? Social-media vs mediile tradiționale (radio-tv) vs internet
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice percepțiile și atitudinile românilor despre diferitele canale mass-media, principalele surse de informare utilizateîn viața de zi cu zi, motivațiile ce stau în spatele acestor alegeri, precum și tipurile de conținut preferate de aceștia, scrie Edițiadedimineață.
Chiar dacă televiziunea rămâne cel mai accesat canal de informare (70%), presa tradițională (televiziune, radio, ziare) pierde teren în fața mediului online.
Conform datelor studiului Reveal Marketing Research, topul surselor de informare accesate de români este alcătuit din televiziune (70%), social media – Facebook, Instagram etc. (68%) și presa online – site-uri de știri, portaluri etc. (56%). Alte alternative menționate de respondenți sunt radio-ul (38%), podcast-ul (24%) sau presa scrisă – ziar/ revistă (23%).
CITIȚI MAI MULTE AICI.
Articole asemănătoare
Un influencer american recunoaște că a primit bani de la Rusia pentru a posta fake news despre alegerile din SUA
Ucraina, lovită de un atac cibernetic masiv. Hackerii au lăsat un mesaj: „Așteptați-vă la mai rău”
Pastila de (DEZ)INFORMARE: Vrea România anexarea Republicii Moldova?
Doi jurnaliști din India, printre favoriții pentru premiul Nobel pentru Pace
Digi24 lansează Școala de Media: „Drumul tău în industria media începe aici”