Cum se distrează românii? Social-media vs mediile tradiționale (radio-tv) vs internet
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice percepțiile și atitudinile românilor despre diferitele canale mass-media, principalele surse de informare utilizateîn viața de zi cu zi, motivațiile ce stau în spatele acestor alegeri, precum și tipurile de conținut preferate de aceștia, scrie Edițiadedimineață.
Chiar dacă televiziunea rămâne cel mai accesat canal de informare (70%), presa tradițională (televiziune, radio, ziare) pierde teren în fața mediului online.
Conform datelor studiului Reveal Marketing Research, topul surselor de informare accesate de români este alcătuit din televiziune (70%), social media – Facebook, Instagram etc. (68%) și presa online – site-uri de știri, portaluri etc. (56%). Alte alternative menționate de respondenți sunt radio-ul (38%), podcast-ul (24%) sau presa scrisă – ziar/ revistă (23%).
CITIȚI MAI MULTE AICI.

Articole asemănătoare
UE a decis: pozele nu mai pot fi preluate fără acordul autorului
Editiadedimineata: Capsula Crew Dragon a revenit cu succes pe Terra. Zbor istoric pentru SpaceX
Editiadedimineata: 1.400 de studenți la medicină în spitalele suport COVID
Republica Moldova și SUA au încheiat un parteneriat împotriva dezinformării externe
Un jurnalist ucrainean, găsit mort la o lună de la dispariția sa