
Cum se distrează românii? Social-media vs mediile tradiționale (radio-tv) vs internet
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice percepțiile și atitudinile românilor despre diferitele canale mass-media, principalele surse de informare utilizateîn viața de zi cu zi, motivațiile ce stau în spatele acestor alegeri, precum și tipurile de conținut preferate de aceștia, scrie Edițiadedimineață.
Chiar dacă televiziunea rămâne cel mai accesat canal de informare (70%), presa tradițională (televiziune, radio, ziare) pierde teren în fața mediului online.
Conform datelor studiului Reveal Marketing Research, topul surselor de informare accesate de români este alcătuit din televiziune (70%), social media – Facebook, Instagram etc. (68%) și presa online – site-uri de știri, portaluri etc. (56%). Alte alternative menționate de respondenți sunt radio-ul (38%), podcast-ul (24%) sau presa scrisă – ziar/ revistă (23%).
CITIȚI MAI MULTE AICI.
Articole asemănătoare
Editiadedimineata: Microsoft, Salesforce și Oracle participă la realizarea unui „certificat digital de vaccinare”
Maria Kolesnikova, unul dintre liderii opoziției din Belarus, a fost condamnată la 11 ani de închisoare
Agenția rusă IRA a creat o publicație de stânga cu editori fictivi, ca parte a unei noi operațiuni de influență
Demers inedit – declarația internațională pentru combaterea dezinformării și apărarea democrației
55% dintre influencerii români și-au crescut artificial conturile de Instagram