
Cum se distrează românii? Social-media vs mediile tradiționale (radio-tv) vs internet
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice percepțiile și atitudinile românilor despre diferitele canale mass-media, principalele surse de informare utilizateîn viața de zi cu zi, motivațiile ce stau în spatele acestor alegeri, precum și tipurile de conținut preferate de aceștia, scrie Edițiadedimineață.
Chiar dacă televiziunea rămâne cel mai accesat canal de informare (70%), presa tradițională (televiziune, radio, ziare) pierde teren în fața mediului online.
Conform datelor studiului Reveal Marketing Research, topul surselor de informare accesate de români este alcătuit din televiziune (70%), social media – Facebook, Instagram etc. (68%) și presa online – site-uri de știri, portaluri etc. (56%). Alte alternative menționate de respondenți sunt radio-ul (38%), podcast-ul (24%) sau presa scrisă – ziar/ revistă (23%).
CITIȚI MAI MULTE AICI.
Articole asemănătoare
Ocupația bizară a locuitorilor unui oraș din Macedonia de Nord: distribuirea fake news-urilor despre alegerile americane
Noul instrument AI anti-dezinformare al Meta învață de pe Wikipedia
Donald Trump spune că acordul TikTok încă poate fi salvat
Recomandările redacției: Viitorul inteligenței artificiale, front comun împotriva Big Tech, dezinformarea eșuată de pe Twitter și atacurile cibernetice asupra Ucrainei
Misterul jurnalistului din Arabia Saudită se adâncește