
Cum se distrează românii? Social-media vs mediile tradiționale (radio-tv) vs internet
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice percepțiile și atitudinile românilor despre diferitele canale mass-media, principalele surse de informare utilizateîn viața de zi cu zi, motivațiile ce stau în spatele acestor alegeri, precum și tipurile de conținut preferate de aceștia, scrie Edițiadedimineață.
Chiar dacă televiziunea rămâne cel mai accesat canal de informare (70%), presa tradițională (televiziune, radio, ziare) pierde teren în fața mediului online.
Conform datelor studiului Reveal Marketing Research, topul surselor de informare accesate de români este alcătuit din televiziune (70%), social media – Facebook, Instagram etc. (68%) și presa online – site-uri de știri, portaluri etc. (56%). Alte alternative menționate de respondenți sunt radio-ul (38%), podcast-ul (24%) sau presa scrisă – ziar/ revistă (23%).
CITIȚI MAI MULTE AICI.
Articole asemănătoare
India: forța din spatele fake news-urilor este naționalismul
Dezinformarea continuă prin broșura ”Adevărul despre noul vaccin ARN”. Despre ”controlul gândurilor” și ”cipul cu numărul 666”
Gen Z știe diferența dintre știrile reale și cele generate cu AI, însă preferă să ignore falsurile
Peste 200 de jurnale de sănătate solicită măsuri urgente privind criza cauzată de schimbările climatice
Minciuna lui Călin Georgescu despre depunerea candidaturii, demontată