
”Camera de război” a Facebook a rămas goală la numai două luni de la lansare
Cum s-a gândit Facebook să lupte cu propaganda și dezinformarea din timpul alegerilor? A deschis o ”Cameră de război” (War Room), pe care acum a închis-o după numai două luni.
Așa-zisul proiect special al companiei conduse de Mark Zuckerberg dorea să aducă împreună angajați din diferite echipe împreună pentru a identifica rapid și remedia probleme precum dezinformarea în timpul alegerilor midterms din SUA – și nu numai, conform Gizmodo.
Cu toate astea, ”Camera” avea să ia sfârșit la numai două luni de la lansare, pe motivul că nu a avut niciodată scopul de a fi permanentă. Imediat după ce povestea a luat amploare, Facebook și-a modificat declarația, afirmând că va folosi în continuare ”tactici” folosite de War Room. Compania lui Zuckerberg n-a putut însă să definească care sunt acestea.
„Efortul camerei de război se concentrează în mod specific asupra problemelor legate de alegeri și este conceput pentru a răspunde rapid la amenințări precum eforturile de suprimare a alegerilor și dezinformarea civică. A fost un efort eficient în timpul recentelor alegeri din SUA și Brazilia și intenționăm să extindem efortul de a merge mai departe pentru alegerile din întreaga lume”, a mai spus Facebook, într-o declarație ulterioară.
Articole asemănătoare
TikTok cumpără publicitate TV de peste două milioane de dolari pe fondul discuției despre interzicere
Iohannis a anunțat ce măsuri se relaxează de pe 15 mai: ”Starea de urgență nu va fi prelungită”
Arestarea lui Xi Jinping și lovitura de stat din China, un zvon. Cui bono?
Cel mai puternic atac cibernetic de la începutul invaziei a vizat furnizare de internet în Ucraina
Jurnalistă spaniolă, agresată sexual în timp ce relata în direct. Agresorul ei a fost arestat