
”Camera de război” a Facebook a rămas goală la numai două luni de la lansare
Cum s-a gândit Facebook să lupte cu propaganda și dezinformarea din timpul alegerilor? A deschis o ”Cameră de război” (War Room), pe care acum a închis-o după numai două luni.
Așa-zisul proiect special al companiei conduse de Mark Zuckerberg dorea să aducă împreună angajați din diferite echipe împreună pentru a identifica rapid și remedia probleme precum dezinformarea în timpul alegerilor midterms din SUA – și nu numai, conform Gizmodo.
Cu toate astea, ”Camera” avea să ia sfârșit la numai două luni de la lansare, pe motivul că nu a avut niciodată scopul de a fi permanentă. Imediat după ce povestea a luat amploare, Facebook și-a modificat declarația, afirmând că va folosi în continuare ”tactici” folosite de War Room. Compania lui Zuckerberg n-a putut însă să definească care sunt acestea.
„Efortul camerei de război se concentrează în mod specific asupra problemelor legate de alegeri și este conceput pentru a răspunde rapid la amenințări precum eforturile de suprimare a alegerilor și dezinformarea civică. A fost un efort eficient în timpul recentelor alegeri din SUA și Brazilia și intenționăm să extindem efortul de a merge mai departe pentru alegerile din întreaga lume”, a mai spus Facebook, într-o declarație ulterioară.
Articole asemănătoare
Un post major de radio din SUA i-a îndemnat pe jurnaliști să-și tempereze retorica despre „frauda electorală”
Ce spune istoricul Mădălin Hodor despre sancțiunile impuse Rusiei. Ce va merge și ce nu. “Deja să mori de foame sau să mănânci iarba devine un gest patriotic”
Polițiștii ruși s-au filmat umilind un jurnalist, ținându-i fața lângă un castron cu mâncare de câine
Consiliul de Supraveghere al Meta recomandă companiei să ia măsuri mai dure împotriva doxxing-ului
Insignele de verificare a conturilor pot încuraja utilizatorii să posteze fake news