Aproape jumătate dintre români spun că sunt plictisiți de reclamele de pe rețelele de socializare
Românilor le place să stea pe social media, platformele cele mai populare fiind Facebook și Instagram, însă aproape jumătate dintre aceștia spun că reclamele îi plictisesc și obosesc.
Un studiu al Reveal Marketing Research, citat de Paginademedia.ro, arată că 93% dintre români aleg să-și petreacă mai bine de două ore pe Facebook pe zi, însă 46% dintre ei spun că ads-urile care le apar pe rețeau de socializare le sunt indiferente ori că le provoacă disconfort.
Mai mult decât atât, aproape la fel de mulți respondenți (47%) spun că nu îşi formează nicio părere atunci când le apar reclame în feed. Comparativ, doar 9% dintre români declară că anunțurile le oferă energie pentru a-și continua cumpărăturile.
În ceea ce privește accesarea produselor promovate, peste jumătate dintre cei care au participat la studiu (53%) dau click doar dacă vor să achiziționeze acel produs, în timp ce 25% intră pe reclamă doar din curiozitate.
Studiul se referă și la încrederea consumatorilor în branduri. Astfel, 53% dintre români spun că apreciază un brand dacă investește în publicitatea online.
Articole asemănătoare
Jurnaliștii CNN au ajutat familia unui translator să fugă din Afganistan
Agenția rusă IRA a creat o publicație de stânga cu editori fictivi, ca parte a unei noi operațiuni de influență
ChatGPT a obținut un punctaj mai mare la teste decât medicii
Webstock 2020: Comunicarea online și-a găsit făgașul chiar și în pandemie. Vezi câștigătorii la Webstock Awards
Angajații Google nu mai au voie să folosească aplicația Zoom, din cauza problemelor de securitate