Anul ăsta, iepurașul nu mai vine la Facebook: Playboy și-a șters contul de pe rețeaua de socializare
La început a fost Mozilla, care și-a retras publicitatea plătită. Apoi a fost Commerzbank, care a făcut același lucru.
Apoi au urmat Tesla și Space X, care au dispărut cu tot cu pagini, urmare a celebrei întrebări (deja retorică odată faptul consumat) pusă de fondatorul acestora, Elon Musk:
„Ce e aia Facebook?”
Dar iată că domino-ul marilor jucători care decid să părăsească rețeaua lui Mark Zuckerberg continuă cu încă un nume greu: Playboy. Exact. Peste 50 de ani de istorie în domeniul divertismentului pentru adulți părăsesc rețeaua fără drept de apel. Oare Hugh Hefner o fi fost vreodată admin pe această pagină? E o întrebare mai mult pentru amatorii de trivia, așa că nici nu mai contează.
Cât îl privește pe Cooper Hefner, fiul acestuia, declarația lui a sunat în felul următor: „Știrile recente despre felul în care Facebook a neglijat securitatea datelor utilizatorilor săi nu face decât să întărească decizia de a ne suspenda activitatea pe această platformă. Sunt peste 25 de milioane de utilizatori care interacționează cu brandul Playboy prin multiplele noastre pagini, iar noi nu dorim să fim complici în a-i expune la praticile menționate mai sus.”
Anunțul lui Cooper Hefner a fost făcut pe Twitter.
Articole asemănătoare
Antena 3, sub lupa CNA: s-au făcut afirmații care aduc aminte de manipulările specifice anilor ’90
Donald Trump a spus aproape 30.000 de minciuni în timpul mandatului său
Centrul de vaccinare de la Castelul Bran, lăudat de presa internațională
Serviciile franceze acuză Rusia de răspândirea fricii privind invazia de ploșnițe
Parchetul dă dreptate publicației Libertatea în cazul dezvăluirii surselor Poliției din Sibiu