Anul ăsta, iepurașul nu mai vine la Facebook: Playboy și-a șters contul de pe rețeaua de socializare
La început a fost Mozilla, care și-a retras publicitatea plătită. Apoi a fost Commerzbank, care a făcut același lucru.
Apoi au urmat Tesla și Space X, care au dispărut cu tot cu pagini, urmare a celebrei întrebări (deja retorică odată faptul consumat) pusă de fondatorul acestora, Elon Musk:
„Ce e aia Facebook?”
Dar iată că domino-ul marilor jucători care decid să părăsească rețeaua lui Mark Zuckerberg continuă cu încă un nume greu: Playboy. Exact. Peste 50 de ani de istorie în domeniul divertismentului pentru adulți părăsesc rețeaua fără drept de apel. Oare Hugh Hefner o fi fost vreodată admin pe această pagină? E o întrebare mai mult pentru amatorii de trivia, așa că nici nu mai contează.
Cât îl privește pe Cooper Hefner, fiul acestuia, declarația lui a sunat în felul următor: „Știrile recente despre felul în care Facebook a neglijat securitatea datelor utilizatorilor săi nu face decât să întărească decizia de a ne suspenda activitatea pe această platformă. Sunt peste 25 de milioane de utilizatori care interacționează cu brandul Playboy prin multiplele noastre pagini, iar noi nu dorim să fim complici în a-i expune la praticile menționate mai sus.”
Anunțul lui Cooper Hefner a fost făcut pe Twitter.
Articole asemănătoare
OpenAI susține că Times a trișat pentru a dovedi că ChatGPT a folosit conținutul său
De ce întâlnirea de la Geneva ne arată că Putin nu e dispus să se schimbe, în ciuda mesajului transmis de Biden
Singurul candidat la șefia CNA a fost ales. Cristina Pocora este noul președinte al Consiliului
Twitter spune că numărul de utilizatori a crescut de când Musk a preluat compania
BBC ia în calcul introducerea subscripțiilor pentru serviciul său global de știri