
Anul ăsta, iepurașul nu mai vine la Facebook: Playboy și-a șters contul de pe rețeaua de socializare
La început a fost Mozilla, care și-a retras publicitatea plătită. Apoi a fost Commerzbank, care a făcut același lucru.
Apoi au urmat Tesla și Space X, care au dispărut cu tot cu pagini, urmare a celebrei întrebări (deja retorică odată faptul consumat) pusă de fondatorul acestora, Elon Musk:
„Ce e aia Facebook?”
Dar iată că domino-ul marilor jucători care decid să părăsească rețeaua lui Mark Zuckerberg continuă cu încă un nume greu: Playboy. Exact. Peste 50 de ani de istorie în domeniul divertismentului pentru adulți părăsesc rețeaua fără drept de apel. Oare Hugh Hefner o fi fost vreodată admin pe această pagină? E o întrebare mai mult pentru amatorii de trivia, așa că nici nu mai contează.
Cât îl privește pe Cooper Hefner, fiul acestuia, declarația lui a sunat în felul următor: „Știrile recente despre felul în care Facebook a neglijat securitatea datelor utilizatorilor săi nu face decât să întărească decizia de a ne suspenda activitatea pe această platformă. Sunt peste 25 de milioane de utilizatori care interacționează cu brandul Playboy prin multiplele noastre pagini, iar noi nu dorim să fim complici în a-i expune la praticile menționate mai sus.”
Anunțul lui Cooper Hefner a fost făcut pe Twitter.
Articole asemănătoare
Întâlnirea dintre Putin și Lukashenko nu-i intimidează pe belaruși. Peste 100 de mii de persoane au protestat în weekend
Parlamentul Australiei a adoptat Codul de negociere media, legea care impune rețelelor de socializare să plătească publisherii
Jurnalista din Wuhan care a relatat despre primele săptămâni ale pandemiei, premiată pentru curajul său
O investigație i-a adus unei jurnaliste din Hong Kong o condamnare și un premiu
Site-ul pro-Kremlin Lenta, umplut cu conținut anti-război de doi jurnaliști: „Putin, un dictator patetic, paranoic”