 
			Anul ăsta, iepurașul nu mai vine la Facebook: Playboy și-a șters contul de pe rețeaua de socializare
La început a fost Mozilla, care și-a retras publicitatea plătită. Apoi a fost Commerzbank, care a făcut același lucru.
Apoi au urmat Tesla și Space X, care au dispărut cu tot cu pagini, urmare a celebrei întrebări (deja retorică odată faptul consumat) pusă de fondatorul acestora, Elon Musk:
„Ce e aia Facebook?”
Dar iată că domino-ul marilor jucători care decid să părăsească rețeaua lui Mark Zuckerberg continuă cu încă un nume greu: Playboy. Exact. Peste 50 de ani de istorie în domeniul divertismentului pentru adulți părăsesc rețeaua fără drept de apel. Oare Hugh Hefner o fi fost vreodată admin pe această pagină? E o întrebare mai mult pentru amatorii de trivia, așa că nici nu mai contează.
Cât îl privește pe Cooper Hefner, fiul acestuia, declarația lui a sunat în felul următor: „Știrile recente despre felul în care Facebook a neglijat securitatea datelor utilizatorilor săi nu face decât să întărească decizia de a ne suspenda activitatea pe această platformă. Sunt peste 25 de milioane de utilizatori care interacționează cu brandul Playboy prin multiplele noastre pagini, iar noi nu dorim să fim complici în a-i expune la praticile menționate mai sus.”
Anunțul lui Cooper Hefner a fost făcut pe Twitter.

Articole asemănătoare
Brigitte Macron, ținta unui fake news. Soția președintelui Franței vrea să îi dea în judecată pe cei care răspândesc informații false
Cele mai bune aplicații pentru jurnalism mobil
Noutăți în inteligența artificială din medicină: algoritmi, senzori, roboți terapeutici
ADHD pe social media: tot mai mulți oameni caută informații despre această tulburare
Gabriela Cristea renunţă la Kanal D