Facebook devine “Meta”. Numele companiei, schimbat într-un efort de rebranding
“Meta” va fi noul nume al companiei Facebook, care trece de câțiva ani încoace printr-o serie de scandaluri. În aceste zile, gigantul tehnologic condus de Mark Zuckerberg încearcă o adevărată “schimbare la față”, în speranța că pierderile vor fi diminuate.
Noua denumire – care se va aplica doar companiei, nu și produselor individuale – ar urma să „cuprindă mai bine” eforturile Facebook de a se extinde și în zona de realitate virtuală, conform BBC.
Anunțul a fost făcut de CEO-ul Mark Zuckerberg în conferința anuală, desfășurată joi. Numele are legătură cu cel mai ambițios proiect al companiei de până acum, Metaverse, despre care Zuckerberg a afirmat că „va fi succesorul internetului mobil”.
Mișcarea de rebranding a fost catalogată de presa străină drept o încercare a companiei de a distrage atenția de la cele mai recente dezvăluiri despre practicile Facebook. Whistleblowerul Francis Haugen, fostă angajata a companiei, a dezvăluit că gigantul tehnologic pune profitul mai presus de siguranța utilizatorilor, algoritmul chiar promovând mesaje și comportamente toxice pentru a-i ține conectați pe oameni.

Articole asemănătoare
Meta amenință (din nou) că va bloca știrile pe Facebook. De data asta, este vizată Canada
Meta preferă să blocheze accesul locuitorilor unui stat din SUA la știri, decât să plătească pentru conținutul media
Naționalism 101: cum se răspândește discursul iliberal pe teritoriul Europei
Compania-mamă a The Guardian continuă eforturile de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră
Redactorul-șef al ziarului pro-Kremlin Komsomolskaya Pravda a murit în timpul unei călătătorii de afaceri