Yahoo! vinde preferințele clienților săi altor companii
Supriză din partea Yahoo: compania americană le oferă altor firme posibilitatea să achiziționeze date despre preferințele clienților săi.
Această practică, prin care companiile pot să afle ce produse ar achiziționa clienții, constă în scanarea email-urilor primite și trimise de peste 200 de milioane de clienți ai serviciului său de mesajerie electronică, conform Zf.ro.
În plus, sursa mai menționează că practica nu este apreciadă de cele mai multe companii din Silicon Valley.
Articole asemănătoare
Facebook a blocat fluxurile de ştiri locale din Australia
Artista rusă care a schimbat etichetele de prețuri dintr-un magazin cu slogane anti-război riscă 10 ani de închisoare
Ce ar trebui să înțelegem din programul TVR de Revelion și reacțiile de după
Utilizatorii Twitter, de trei ori mai predispuși să urmărească contul unui necunoscut dacă împart aceleași opinii politice
Amazon, anchetată în Europa și America pentru „maniera manipulatoare” prin care și-a promovat serviciile