
Yahoo! vinde preferințele clienților săi altor companii
Supriză din partea Yahoo: compania americană le oferă altor firme posibilitatea să achiziționeze date despre preferințele clienților săi.
Această practică, prin care companiile pot să afle ce produse ar achiziționa clienții, constă în scanarea email-urilor primite și trimise de peste 200 de milioane de clienți ai serviciului său de mesajerie electronică, conform Zf.ro.
În plus, sursa mai menționează că practica nu este apreciadă de cele mai multe companii din Silicon Valley.
Articole asemănătoare
Postul rus RT din Germania, blocat de autorităţi la câteva zile de la lansare
Jurnalistă din Chile, împușcată când relata de la un protest. Este primul lucrător media ucis în 36 de ani
China, clasificată de Serviciul European de Acțiune Externă drept promovator de informații false
”Momentul Ceaușescu” al lui Lukashenko. Ce scrie presa internațională despre cel mai recent discurs al liderului de la Minsk
China continuă lupta împotriva ”bărbaților efeminați”. După cântăreți, urmează jocurile video