
Yahoo! vinde preferințele clienților săi altor companii
Supriză din partea Yahoo: compania americană le oferă altor firme posibilitatea să achiziționeze date despre preferințele clienților săi.
Această practică, prin care companiile pot să afle ce produse ar achiziționa clienții, constă în scanarea email-urilor primite și trimise de peste 200 de milioane de clienți ai serviciului său de mesajerie electronică, conform Zf.ro.
În plus, sursa mai menționează că practica nu este apreciadă de cele mai multe companii din Silicon Valley.
Articole asemănătoare
Apel la Papa Francisc: 12 ONG-uri, printre care și RSF, îl roagă să se implice în rezolvarea abuzurilor din Mozambic
Elon Musk va cumpăra Twitter pentru 44 de miliarde de dolari
Marian Voicu, fondator Veridica.ro: „Rețelele sociale rămân principala sursă de amorsare, după care se amplifică”
”Infodemia” ar putea avea și o parte bună: publicul este mai conștient de pericolul dezinformării
Senatul american a votat legea care ar putea interzice TikTok