Trucuri utile de promovare pe Facebook și Instagram

Într-o epocă a rețelelor sociale, afacerile sunt promovate cel mai bine pe Facebook și Instagram, iar antreprenorii ar trebui să țină cont de de unele trucuri pentru  a avea succes.

  1. Autenticitatea
    Oamenii care urmăresc un profil sunt reacționează predominant la postări personale, decât la ceva preluat. Conținutul postării trebuie să fie exclusiv. Așadar, creativitatea și autenticitatea vor face diferența.
  2. Frecvența și creativitatea 

    Cu cât un profil are un flux mai mare, cu atât este mai vizibil în mediul online. Pentru a atrage publicul, creativitatea are un rol important, deoarece oamenii dintr-o comunitate nu au aceleași gusturi. Unii preferă pozele, alții animațiile sau video-urile.

  3. Relația cu urmăritorii
    Interacționarea cu membrii comunității este vitală. Aceștia iau în considerare atunci când li se oferă atenție. Sesiunile de întrebări și răspunsuri pe Facebook pot consolida legătura virtuală. Pentru a observa ce fel de persoane urmăresc postările ca să îți dai seama ce ar trebui să publici, este utilă aplicația Insights.
  4. Stories 

    Atât Facebook, cât și Instagram, au opțiunea de Stories. Poveștile dispar după 24 de ore, iar ele pot consta în diferite momente ale vieții utilizatorului: rutina de dimineață, mâncarea preferată, cartea pe care o citești.

  5. Video 

    Video-urile sunt foarte apreciate de cei care urmăresc un profil. De asemenea, o descriere potrivită va atrage și mai mult public.

  6. Live-uri 

    Cea mai bună metodă pentru a anunța ceva sunt live-urile pe Facebook și Instagram. Însă, nu trebuie ignorate comentariile oamenilor. Dacă li se răspunde în timpul live-ului aceștia vor continua să interacționeze și la alte postări.

  7. Localizare și hashtaguri 

    Peste 150 de milioane de persoane vizitează Instagram Explore în fiecare zi. Etichetele de localizare și hashtag-urile sunt utile pentru face legătura cu un moment sau cu un loc. Atunci când este ceva nevoie, este recomandat să fie tag-uite alte pagini și conturi, astfel crește posibilitatea ca postarea să apară în mai multe locuri.

Ghidul PDF poate fi descărcat aici: Best Practice FB and IG