TikTok spune că administrația Trump a uitat să încerce să o mai interzică
E confuzie mare în compania ByteDance, cea care deține (încă) TikTok. Curând, expiră termenul limită impus de administrația Trump pentru achiziționarea aplicației de către o companie americană, însă dinspre Casa Albă nu se mai aude nimic.
Pierderea suferită de Donald Trump în alegeri, în fața lui Joe Biden, pare că a afectat mai mult decât era de așteptat mersul lucrurilor din cadrul Administrației. Reprezentanții TikTok au depus o petiție la o Curte de Apel din SUA prin care solicita revizuirea acțiunilor Comitetului pentru investiții străine din Statele Unite (CFIUS), întrucât acesta nu a mai dat niciun semn privind termenul limită de vânzare a activelor ByteDance, informează The Verge.
„Timp de un an, TikTok s-a angajat activ cu CFIUS cu bună credință pentru a-și aborda problemele de securitate națională, chiar dacă nu suntem de acord cu evaluarea sa. În cele aproape două luni de când președintele și-a dat aprobarea preliminară propunerii noastre de a satisface aceste preocupări, am oferit soluții detaliate pentru a finaliza acel acord – dar nu am primit niciun feedback substanțial cu privire la cadrul nostru extins de confidențialitate și securitate a datelor”, a afirmat compania pentru publicația citată.
Totuși, depunerea petiției nu însemnă că ByteDance va refuza orice colaborare cu administrația Trump, mai afirmă comunicatul. Este, în schimb, o încercare de „a apăra drepturile celor peste 1.500 de angajați din SUA”.
Termenul stabilit de către Comitetului pentru investiții străine era 12 noiembrie, însă ByteDance susține că a cerut o prelungire de 30 de zile. Solicitarea a rămas fără răspuns, motiv pentru care compania de origine chineză s-a văzut nevoită să se adreseze Curții de Apel.
Articole asemănătoare
Libertatea pierde unul dintre colaboratori. Sidonia Bogdan: „Îmi voi reactiva blogul în viitorul apropiat”
New York Times a surprins vehiculele militare ruse care treceau prin granița din Crimeea
TikTok testează un buton de ”repost” pentru a distribui videoclipurile mai ușor
Majoritatea reclamelor sunt super-enervante. Noroc cu Marcel, care le va face mai bune
Facebook profită de pe urma grupurilor de adepți ai supremației albilor