Românii întreabă lucruri trăznite. Ce ne arată statistica Google despre preocupările oamenilor
În mod constant, determinați de curiozitate, oamenii apelează la internet pentru a avea acces la informația dorită. În urma acestui proces, căutările noastre sunt stocate și pe baza acestora sunt realizate statistici, iar cele mai populare sunt în același timp neașteptate cuprinse de amuzament.
Zilnic, pe Google se realizează peste 1 miliard de căutări, printre acestea, în România, se evidențiază ,,traducere”, ,,translare” și, bineînțeles, ,,meteo”, fiind accesate de peste 12 milioane de ori, anul trecut.
Conform acestor statistici, unul din patru români nu poate pleca de acasă fără să verifice vremea zilei respective, concluzie sugerată de căutarea excesivă a prognozei meteo. Preferința românilor față de divertisment și distracție se face remarcată în rândul românilor astfel încât, informațiile despre haine, restaurante și muzică nu au lipsit din căutările populare, generând peste 200.000 de căutări, conform adevărul.ro.
Printre curiozitățile românilor se află și subiecte hilare, o întrebare frecventă fiind: ,,Țigările sunt de post?”, precum și altele cel puțin amuzante de genul ,,Cum îți dai seama când cumperi marijuana?”.
Fiind un popor majoritar creștin , este normal să fim informați întru-totul, așadar căutarile arată o oarecare popularitate a întrebării „morţii se îngroapă cu capul pe vest?”.
Cea mai puțină curiozitate e generată de subiectele ,,auto”, „calculator”, „comisar” şi „loto”, având aproximativ 200.000 de căutări.
Articole asemănătoare
Telegram depășește WhatsApp. A devenit cea mai populară aplicație de mesagerie din Rusia
Maia Sandu, ținta unui deepfake. Președintele Republicii Moldova își ”anunță” demisia în îmbrăcăminte musulmană
Dăncilă alimentează teorii conspiraționiste, SRI se delimitează de lupta politică
Povestea site-ului care a reușit să demonteze fake news-urile rusești despre Ucraina
Cinci inovații: masa cu încălzire, magazin neasistat, donații online, plantări offline, cântecul de după moarte