
Piața de publicitate din România ar putea să se întoarcă anul acesta la nivelul din 2008
Piața de publicitate din România ne va rezerva surprize în 2020, întrucât investițiile s-ar putea ridica la un nivel care nu s-a mai înregistrat de 12 ani.
Raportul Media Fact Book, citat de Paginademedia.ro, arată că valoarea estimată a pieței de media va fi de 514 milioane de euro în acest an, remarcându-se o creștere de 5,5% față de 2019.
Agenția Initiative, cea care a realizat studiul, estimează că, în 2020, piața de publicitate va continua să se dezvolute în continuare astfel:
- TV: 2.5%, până la 323 milioane de euro, în cazul TV;
- Out-of-home advertising: 5%, până la 33.8 milioane de euro;
- Radio: 8%, până la 30.6 milioane de euro;
- Online: +16%, până la 114.5 milioane de euro
Cea mai mare creștere din 2019 s-a înregistrat în zona de publicitate digitală (17%), acolo unde câștigurile au fost de aproximativ 99,1 milioane de euro, în timp ce publicitatea TV și-a continuat trendul ascendent, ajungând la investiții de 315 milioane de euro. Un fenomen asemănător a fost și în cazul radioului, care a avut anul trecut o creștere estimată la 10%, atingând valoarea de 28.3 milioane de euro.
1 Comentariu
Articole asemănătoare
Situație îngrijorătoare: România – locul 8 la absenteismul la vot
FSB versus Telegram
Scrisoarea lui Giuliani, sub lupa lui Cristian Pîrvulescu: Vorbim de o campanie de lobby EXCLUSIV
PSD susține că va ”crește alocațiile copiilor”, deși e un proiect depus de PNL
Viorica Dăncilă plănuiește să dea în judecată Libertatea, pentru o investigație despre adopția fiului său